SEO pas cu pas. Ghidul complet al începătorului pentru obţinerea de trafic pe Google
ISBN: 978-606-8739-57-1
Format: MP3, 128 kbps - mono
Poate fi descarcat pe orice dispozitiv, de cate ori doriți.
Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar. INSTRUCTIUNI DOWNLOAD
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 1
Lectura: Răzvan Hîncu
SEO pas cu pas
Cartea audio SEO pas cu pas: Ghidul complet al începătorului pentru obținerea de trafic pe Google (SEO Step-By-Step: The Beginner’s Guide to Getting Traffic from Google), de Caimin Jones, este disponibilă și în format download (MP3 arhivat). ACT și Politon vă oferă acest audiobook, în limba română, în lectura actorului Răzvan Hîncu.
SEO Pas cu pas este dedicat începătorului complet în domeniul SEO. Este alcătuit într-un limbaj simplu, concentrându-se pe strategii pe care oricine le poate urma și care nu vor aduce nicio interdicție din partea Google.
Pentru că în SEO se folosesc foarte mulți termeni în limba engleză, în acest material au fost păstrate atât denumirile originale, cât și varianta acestora în limba română.
Citiți mai multe informații despre cartea audio "SEO Pas cu pas"
Scopul motoarelor de căutare este acela de a-i face pe utilizatori să se tot întoarcă, furnizându-le constant rezultate ale căutării folositoare. Motoarele de căutare funcționează astfel: vizitează site-ul pentru a crea o indexare a conținutului, pentru a înțelege despre ce este fiecare pagină, precum și care e tema generală a site-ului; consideră linkurile de pe alte site-uri și bloguri drept „voturi” ale calității conținutului; consideră distribuirile de pe rețelele de socializare drept mai multe „voturi” pentru conținutul vostru. Cartea audio de față se concentrează pe aceste trei zone.
Există două tipuri de SEO. Acest audiobook este despre SEO de tip Pălărie albă. Acesta folosește ponturile și tehnicile oneste pe care și autorul le-a folosit în ultimii șaisprezece ani pentru a clasa mai sus site-urile sale și ale clienților.
Celălalt tip de SEO, Pălărie neagră, folosește trucuri și portițe pentru a încerca să manipuleze sistemul și să păcălească motoarele de căutare să claseze un site cât mai sus posibil, indiferent de calitatea conținutului. Mai devreme sau mai târziu, Google închide acele portițe.
Alegerea cuvintelor cheie este una din primele și cele mai importante strategii de optimizare. Este important să alocați timp căutării de cuvinte cheie. Există câteva instrumente de căutare a cuvintelor cheie, instrumente despre care autorul vorbește în cadrul audiobookului. Pentru orice cuvânt cheie potențial trebuie să știți dacă există destule căutări pentru acea sintagmă, cât de ușor va fi să concurați cu paginile deja listate pentru acel cuvânt-cheie și dacă acela este un cuvânt-cheie bănos.
„În general, administratorii de website-uri pot îmbunătăți clasarea site-urilor lor prin crearea unor site-uri de înaltă calitate, pe care utilizatorii vor să le folosească și să le distribuie.” (citat din „Google’s Webmaster Guidelines”)
Un site de succes:
- Necesită un conținut inteligibil. Printre altele, este recomandată evitarea propozițiilor și paragrafelor lungi și dense. Scurt și puternic funcționează cel mai bine.
- Trebuie să fie utilizabil. Majoritatea vizitatorilor au nevoie de informații.
- Este bun de distribuit (pentru SEO este vital să vi se distribuie conținutul pe rețelele de socializare).
Caimin Jones face referire și la atenția cu care trebuie să alegeți titlurile paginilor și cuvintele-cheie componente titlului. Autorul vă oferă și unul dintre cele mai bune locuri pentru a vedea titluri captivante în acțiune și puteți asculta în această carte audio câteva exemple de astfel de titluri.
Cuvintele-cheie și plasarea acestora reprezintă unul dintre aspectele SEO despre care se scrie cel mai mult pe bloguri. Densitatea cuvintelor-cheie reprezintă procesul de cuvinte din conținutul vostru ce formează o sintagmă care conține cuvinte-cheie.
De asemenea, optimizarea imaginilor pentru SEO este un plus pentru creșterea traficului pe site. Conform unui sondaj făcut de „Kissmetrics” (companie americană axată pe sprijinirea îmbunătățirii performanței marketingului), postările cu imagini primesc pe Facebook cu 53% mai multe aprecieri, cu 104% mai multe comentarii și cu 84% mai multe accesări decât cele fără imagini.
Plasarea de linkuri în interiorul conținutului este o altă strategie pe placul Google. Linkurile sunt de două tipuri: interne și externe. În scop SEO contează doar linkurile HTML clare. Cu ajutorul SEO Pas cu pas veți învăța și despre utilizarea URL-urilor favorabile sau despre setarea unei hărți a site-ul (XML).
Pentru paginile web există trei meta etichete: titlu, descrierea și cuvintele-cheie. Cele mai eficiente descrieri au în jur de 160 de caractere, sunt unice pentru pagină, transmit cu precizie despre ce este pagina și fac utilizatorul să vrea să apese pe link.
Despre marketingul pe rețelele de socializare și importanța acestora în SEO, autorul descrie pe larg o serie de pași care trebuie urmați.
Timp de mai mulți ani, viteza de încărcare a site-ului a fost importantă pentru clasările bune în motoarele de căutare. Cei de la Google afirmă că și dacă un site arată promițător în rezultatele căutării, utilizatorii sunt dezamăgiți dacă trebuie să apese butonul Back, pentru că site-ului îi ia prea mult timp să se încarce. Majoritatea experților sunt de acord că există o pierdere observabilă de trafic dacă întârzierea e mai mare de trei secunde.
Widget-urile și plugin-urile trebuie folosite cu moderație, întrucât pot încetini site-ul. Prea multe widget-uri tind să facă un site să arate ca un blog personal amator.
Monitorizând vizitele primite pe site, puteți vedea cât de bine vă funcționează optimizarea pentru motoarele de căutare și care strategii SEO obțin cele mai bune rezultate. Google Analytics este standardul industriei pentru măsurarea publicului site-urilor. Caimin Jones vă arată cum să adăugați Google Analytics pe site-ul vostru sau pe blog. De asemenea, el explică modul de funcționare al Google Analytics și Search Console.
Aflați și cum vă puteți reveni după o penalizare de la Google. Există trei motive pentru care un site coboară în rezultatele motoarelor de căutare: competiția crescută de la alte pagini care se clasează mai bine, împingându-l pe al vostru în jos; schimbările majore care au fost făcute pe site-ul vostru sau în conținut au avut un efect advers; v-a fost aplicată o penalizare, făcând ca rezultatele voastre de pe Google să se prăbușească.