Pachet cărți Carmine Gallo
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
Îmi face plăcere să îți prezint două din cărțile mele preferate pe care Editura ACTși Politon le-a publicat în limba română. Este vorba despre două dintre cele mai de succes cărți ale autorului american cu origini italiene Carmine Gallo: „Vorbește ca la TED” și „Secretul unui storyteller”. Te invit să profiți de reducerea de 20% de care beneficiezi în această perioadă la pachetul ce conține ambele volume și să duci prezentarea de idei la nivelul următor.
Dacă scrii, dacă ești nevoit să susții adesea discursuri și prezentări, dacă conduci o echipă de oameni, sau o companie, dacă strângi fonduri pentru diverse cauze, dacă vinzi, dacă ești profesor, învățător sau coach, sau dacă ești nevoit adesea să îți susții ideile de afaceri în vederea găsirii de parteneriate sau investitori, vei citi oricare dintre aceste două cărți cu aceeași sete, pentru că ele te pot inspira. Dacă ești un simplu iubitor al ideilor valoroase, ambalate și transmise eficient și cu un mare potențial de a schimba lumea, lectura acestor două volume îți va furniza aceeași doză mare de satisfacție.
Așadar, fie că este vorba de unii dintre cei mai de succes vorbitori de la conferințele TED și discursurile lor care au înregistrat un succes uimitor, fie că este vorba despre cei mai buni storytelleri ai lumii care au clădit cu poveștile lor companii, au cucerit inimile fanilor sau au generat mișcări de amploare care au schimbat lumea, secretele protagoniștilor din aceste două volume și tehnicile lor pot fi aplicate cu succes la aproape orice tip de comunicare: oratorie, prezentări PowerPoint, bloguri, e-mail, publicitate și marketing sau idei de afaceri. Asta pentru că în fiecare dintre aceste domenii este nevoie să stăpânești arta de a articula o idee care să informeze, să clarifice și să inspire. Dar mai ales, vei învăța să spui povești care să îi determine pe oameni să acționeze.
Vorbește ca la TED. cele 9 secrete ale vorbitului în public ale celor mai strălucite minți ale lumii
„La sfârșitul interviului pe care i l-am luat vorbitorului TED Larry Smith, el a spus: „Îți urez succes”. Smith nu a spus „noroc” pentru că norocul are prea puțin de-a face cu succesul. Nu ai nevoie de noroc ca să fii un vorbitor capabil să inspire. Ai nevoie de exemple, tehnici, pasiune și exersare. Ai nevoie de asemenea de curaj – curajul de a-ți urma pasiunea, de a-ți articula ideile în mod simplu și de a da glas acelor lucruri care-ți încântă inima.” – Carmine Gallo, Vorbește ca la TED
Vorbește ca la TED îți furnizează așadar exemple și tehnici pentru a realiza un discurs de succes, urmând ca tu să adaugi suficientă pasiune și curaj și să exersezi permanent pentru a te transforma într-un vorbitor excepțional.
Exemplele furnizate în carte nu te vor ajuta doar să îți perfecționezi tehnica prezentării ideilor, ci reprezintă totodată și niște povești captivante ale secolului XXI, pe care cu singuranță vei fi încântat să le afli. Protagoniștii acestor povești sunt printre alții: Matthieu Ricard, cel mai fericit om din lume, celebrul antreprenor Sir Richard Branson, neuroanatomista Jill Bolte Taylor (dr. Jill), autoarea unuia dintre cele mai populare discursuri de la TED din toate timpurile, Howard Schultz, fondatorul Starbucks, exploratorul marin Robert Ballard, regizorul de film James Cameron, cofondatorul Microsoft Bill Gates și cofondatorul Apple Steve Jobs, Sir Ken Robinson – autorul celui mai popular discurs TED din toate timpurile, fostul vicepreședinte al SUA, Al Gore, solistul trupei rock irlandeze U2, Bono și mulți, mulți alții. Ei îți vor „preda” prin exemplul lor cele 9 secrete ale discursurilor de succes, dar și cate o componentă obligatorie pe care trebuie să o conțină orice discurs:
• Aspectul emoțional – impresionează;
• Aspectul noutății – te învață ceva nou;
• Aspectul memorabil – prezintă un conținut pe care nu îl vei uita niciodată.
Descoperă-le și bucură-te de o carte ca un număr de magie, așa cum o caracteriza Dan Roam, autor al cărților The Back of the Napkin (Dosul șervețelului) și Show and Tell (Arată și povestește)
„În această carte, Gallo face un adevărat număr de magie: ne arată ce face să fie atât de minunate cele mai grozave prelegeri din lume. Prin intermediul poveștii, al detaliului, al perspicacității și al pasiunii, Gallo ne oferă acele secrete la care am putea recurge în cazul propriilor prezentări, astfel încât oamenii să-și dorească realmente să ne asculte.”
„Povestirea este elementul constitutiv fundamental al comunicării. Într-o lume în care oamenii sunt bombardați de cerința alegerii, povestea este adesea factorul decisiv în privința persoanelor cu care decidem să facem afaceri. Suntem cu toții niște storytelleri. Spunem povești pentru a ne vinde ideile. Spunem povești pentru a convinge investitorii să susțină un produs. Spunem povești pentru a-i învăța pe elevi. Spunem povești pentru a motiva echipe. Spunem povești pentru a-i convinge pe donatori să scrie un cec. Spunem povești pentru a ne încuraja copiii să își atingă întregul potențial. Învață să spui o poveste, iar viața ta și viața celor cu care intri în contact se vor transforma radical.” – Carmine Gallo, Secretul unui storyteller
„În Secretul unui storyteller”, Carmine Gallo îți continuă misiunea de a te ajuta să atingi excelența în arta prezentării, dezvăluindu-ți secretele unui storyteller de succes. Cu alte cuvinte Gallo te inițiază în arta de a spune povești care conving, care impresionează și care pot iniția mișcări. Vei constata cu surprindere poate, că, astăzi, nu numai indivizii joacă rolul de storytelleri, ci și brandurile și companiile care se bucură de succes.
Deschide cartea și lasă-te fascinat așadar de poveștile a 50 de storytelleri care au schimbat lumea sau au avut un impact puternic asupra marilor afaceri ale lumii, în mare parte pentru că au devenit experți în arta și știința povestirii. Fiecare dintre ei (Bill Gates, Peter Guber, Richard Branson, Adam Levine, Howard Schultz, Sheryl Sandberg, Malala Yousafzai, Oprah Winfrey, Elon Musk, Tony Robbins, Steve Jobs, ș.a.) aparține uneia dintre cele cinci categorii menite să te inspire să te gândești diferit la propria narațiune și la modul în care poți să incluzi povestirea în comunicarea de zi cu zi:
•storytelleri care ne aprind un foc interior
•storytelleri care educă
•storytelleri care simplifică
•storytelleri care motivează
•storytelleri care inițiază mișcări.
„Aceasta este o carte despre ideile care ne-au captivat imaginația și au schimbat lumea. Este despre creatori de visuri, despre vizionari și despre cei care și-au asumat riscuri și au stăpânit la perfecțiune arta povestirii pentru a înfăptui acele idei.”
Învață să spui povești extraordinare asemenea experților din această carte și începe să schimbi și tu lumea cu povestea ta!