Reţelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neînţelese tendinţe din lumea afacerilor
ISBN: 978-606-913-012-4
Format: MP3, 128 kbps - mono
Poate fi descarcat pe orice dispozitiv, de cate ori doriți.
Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar. INSTRUCTIUNI DOWNLOAD
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 2
Lectura: Răzvan Hîncu
Rețelele de socializare explicate
Platformele de socializare devin, treptat, noua piață a orașului, unde se fac schimburi de știri, fotografii, clipuri video și evenimente personale de viață. Conform unui studiu al Centrului de Cercetări Edison, 80% dintre americanii sub 24 de ani au un cont de Facebook și că jumătate din ei îl accesează cel puțin o dată pe zi. Această tendință nu este cu mult diferită nici în alte țări unde există numeroși utilizatori.
Acesta este un produs download, oferit în format audio MP3 arhivat, în lectura lui Răzvan Hîncu.
De obicei, de fiecare dată când este disponibilă o nouă tehnologie, oamenii au tendința să își impună vechile obiceiuri asupra ei. Succesul activismului pe Facebook nu se obține motivând oamenii să facă sacrificii reale, cu motivându-i să facă acele lucruri pe care le fac oamenii atunci când nu sunt suficient de motivați pentru a face un sacrificiu real. Cum ar fi să dea click cu mouse-ul pe un buton de „like”.
Pentru mulți oameni, rețelele de socializare înlocuiesc mass-media tradițională ca formă de educație, distribuire de știri, descoperire de produse și divertisment.
O companie trebuie să populeze în mod sistematic rețelele de socializare cu un conținut care-i întrerupe pe oameni din călătoria lor și-i direcționează, eventual, către site. Deși vizitele pe site-urile tradiționale au scăzut și ele pentru multe companii, importanța lor rămâne, deoarece acesta este locul unde se fac multe dintre afaceri.
Marketingul prin conținut nu se concentrează numai asupra tipului de conținut de care ar putea să aibă nevoie un client, ci și pe momentul în care acesta are nevoie de el. Care sunt sursele sursele dumneavoastră de conținut din prezent ce ar putea fi canalizate către rețelele de socializare? Cum folosesc conținutul pe internet concurenții dumneavoastră? Care sunt cele mai bune surse de conținut bogat ale companiei? Un blog? Un clip video? Un podcast? Cum v-ar putea influența o strategie de marketing prin conținut resursele actuale și cum v-ați adapta?
Un raport al Institutului Mondial de cercetare McKinsey a identificat 10 modalități prin care tehnologiile sociale pot crea economii de-a lungul lanțului valoric. Ei au estimat că, numai în SUA, ar putea fi deblocată o valoare între 900 de miliarde și 1,3 trilioane de dolari din: rețele de socializare; bloguri și microbloguri; ratinguri și recenzii; comerțul pe rețelele de socializare; site-uri de tip wiki; forumuri de discuții; conținut creat în colaborare; crowd-sourcing; distribuirea de informații și fișiere; jocuri sociale.
Iată cinci motive pentru a fi prezent pe rețelele de socializare, chiar dacă sunteți încă indecis: Căutarea; Facebook este internetul; Validare socială; Dilema târgului comercial; Rețelele de socializare sunt viitorul comunicațiilor.
Mark W. Schaefer: „Unul din studiile mele de caz preferate, pentru a ilustra puterea comunității, este o brutărie de familie din Houston, numită Dessert Gallery (Galeria deserturilor). Afacerea are o comunitate mică, dar loială, de mai puțin de 3000 de fani pe Facebook. Cu toate acestea, un studiu realizat de Universitatea Rice a constatat că această audiență asigura beneficii serioase pentru brutărie, printre care: 36% mai multe vizite decât clienții fără Facebook; 45% mai mult din bugetul acestora alocat pentru masă este cheltuit la brutărie; 33% mai multe cheltuieli la brutărie decât la alte restaurante; atașare emoțională mai mare față de brand. Proprietarul folosește cu succes pagina de Facebook pentru a dobândi o perspectivă asupra pieței, pentru a comunica ofertele promoționale și a primi feedback cu privire la ideile de produse noi.”
Mark W. Schaefer este blogger, orator, educator, consultant de afaceri și autor recunoscut la nivel mondial care scrie pe blog la {grow} – unul dintre cele mai bune bloguri de marketing din lume. Mark a lucrat în vânzări internaționale, relații publice și marketing timp de aproape 30 de ani, iar acum oferă servicii de consultanță în calitate de director executiv la compania Schaefer Marketing Solutions, cu sediul în S.U.A. Este specializat în traininguri pe tema rețelelor de socializare, iar printre clienții săi se numără atât companii start-up, cât și branduri internaționale precum IBM, Johnson & Johnson și guvernul Marii Britanii. Mark are studii superioare în marketing și dezvoltare organizațională și este un membru al consiliului profesoral pentru programul de studii universitare de la Universitatea Rutgers. Este autorul altor trei cărți bestseller, „Return On Influence” (Beneficiul influenței), „Born to Blog” (Născut pentru blogging) și „The Tao of Twitter” (Principiul Tao al Twitter-ului), cea mai vândută carte din lume despre Twitter. Este printre cele mai recunoscute autorități din lume în domeniul rețelelor de socializare și a fost invitat special la multe conferințe din întreaga lume, inclusiv Săptămâna Rețelelor de Socializare de la Londra, Asociația Națională de Dezvoltare Economică, Institutul de Afaceri Internaționale și Europene (grup de discuții din UE) și Summit-ul Marketingului din Gură-n Gură de la Tokyo.