Reţelele de socializare explicate. Descalcirea celei mai neînţelese tendinţe din lumea afacerilor
ISBN: 978-606-913-014-8
Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar. INSTRUCTIUNI DOWNLOAD
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 1
Rețelele de socializare explicate
Lumea (clienții) se așteaptă de la compania sau departamentul dumneavoastră să fie „sociabil”, să aibă un blog, o pagină de Facebook și tot restul avalanșei de rețele de socializare. Însă cum faceți față acestor așteptări? Mark W. Schaefer: „Am scris această carte pentru tine – profesionistul copleșit din vânzări sau marketing, deținătorul unei afaceri sau directorului de marketing care are nevoi să înțeleagă suficient din ceea ce se întâmplă în acest spațiu pentru a lua niște decizii. Cartea explică, pe înțelesul tuturor, felul în care funcționează marketingul pe rețelele de socializare.”
Cartea, pe care ACT și Politon o pune la dispoziție și în format ebook (pdf), este împărțită în patru secțiuni. Începe prin a trata conceptele fundamentale ale modului în care funcționează rețelele de socializare în orice organizație și pe orice platformă de socializare. Apoi, se ocupă de cele mai obișnuite cinci întrebări pe care probabil că le primiți de la șeful dumneavoastră. și vă dă suficientă muniție pentru a le răspunde. Partea a treia reprezintă un studiu de caz ce ilustrează cum funcționează efectiv aceste concepte. În ultima secțiune, vă este oferită o perspectivă clară asupra unora dintre principalele platforme de socializare, astfel încât să fiți familiarizați cu ele.
Centru de Cercetări Edison a constatat că 80% dintre americanii sub 24 de ani au un cont de Facebook și că jumătate dintre ei îl accesează cel puțin o dată pe zi. Facebook este, de departe, cea mai mare entitate media din istorie.
Rețelele de socializare explicate abordează caracteristicile celor mai populare rețele de socializare de astăzi: bloguri, Facebook, Twitter, Pinterest, LinkedIn, Google+, YouTube, SlideShare. Care sunt aceste caracteristici?
- Sunt extrem de personale si interactive. Rețelele de socializare sunt SOCIALE. Oamenii nu intră pe Facebook pentru a vedea noua serie de rulmenți. Ei intră acolo pentru a se juca și pentru a vedea poze cu pisici. Dar vor petrece timp cu persoanele care se află acolo ca să-i ajute să facă bani, să economisească bani, să economisească timp, să fie mai fericiți sau cu cei care-i fac să zâmbească;
- Sunt instantanee. Dacă cineva este supărat pe dumneavoastră sau pe compania dumneavoastră, veți auzi despre asta. Probabil că oamenii sunt acolo, pe rețea, chiar acum, vorbind despre dumneavoastră și s-ar putea să nu fie numai de bine. Dacă nu sunteți integrați în rețea, veți rata toată acțiunea. Trebuie să fiți pregătiți să ASCULTAȚI ce se întâmplă acolo și să răspundeți, exact ca pe vremea pieței medievale;
- Succesul depinde de recomandările din gură-n gură. Ne aflăm într-o eră în care oricine poate publica. Orice om cu acces la internet și o tastatură poate să scrie recenzii, să creeze postări pe blog și să înregistreze clipuri video pe care ceilalți să le vadă;
- Există o nevoie primară pentru conexiune. Nimeni nu trebuie să petreacă timp pe rețelele de socializare. Oamenii vor să fie acolo, pentru că aceasta e noua piață a orașului…cu distincția că în loc să împărtășească o opinie cu șase vecini, aceasta poate să ajungă șa 6000 de urmăritori pe Twitter.
De ce se măsoară succesul întotdeauna după numărul de comentarii sau de like-uri pe care le aveți pe pagina dumneavoastră, și nu, mai curând, după numărul de like-uri și de comentarii pe care compania dumneavoastră le face pe alte pagini? Această poziție implicită de a aduce oamenii către pagina dumneavoastră este ușoară pentru că este mult mai simplu să numărați like-urile și comentariile dumneavoastră ca o măsură a succesului.
Cinci motive pentru care ar trebui să vă gândiți să vă stabiliți o prezență pe rețelele de socializare, chiar dacă în momentul de față nu le vedeți utilitatea: Căutarea (Una dintre cele mai importante și mai semnificative schimbări pe care le-au făcut motoarele de căutare pentru a oferi rezultate relevante și personale a fost să încorporeze activitatea de pe rețelele de socializare ca parte a procesului de validare a conținutului); Facebook este internetul (O tendință interesantă și semnificativă este aceea că volumul de căutări de pe Facebook a crescut spectaculos. Din moment ce oamenii petrec oricum atât de mult din timpul lor acolo, ei folosesc Facebook așa cum obișnuiau să folosească Google. Facebook va fi tot mai mult modul în care oamenii găsesc și intră în contact cu bunuri, servicii, companii și branduri); Validarea socială (Validarea socială nu este întotdeauna adevărată sau exactă, ea trebuie doar să ne ofere o impresie eficace a autorității); Dilema târgului comercial; Rețelele de socializare sunt viitorul comunicațiilor (Rețelele de socializare sunt locul în care noua generație se va conecta, va învăța și va descoperi).