Reinventatorii. Cum urmăresc companiile extraordinare schimbarea radicală continuă
Poate fi achiziționat și cu plata ramburs. Se livrează prin curier.
ISBN: 978-606-913-182-4
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 2
Reinventatorii dezvăluie secretele utilizate de mari companii, precum Starbucks, Arrow Electronics, Apple, Pella Windows, SAS, Capital One, DOT Foods, Humana, Nucor Steel, Multi-Chem, Koch Industries, Southwest Airlines, pentru a fi cu un pas înaintea competiției.
Reinventarea nu este inovație. Inovație poate însemna cel mai nou produs de la Apple sau un nou concept de restaurant ori o metodă unică de asamblare a unui produs. Procesul reinventării merge mult dincolo de ideea unui produs sau serviciu nou.
Jason Jennings și colaboratorii săi au adunat și studiat 22.000 de materiale constând în reviste, ziare și articole de blog scrise în ultimii zece ani, identificând afaceri care pur și simplu s-au reinventat. Au selectat cele mai bune o sută de exemple și i-au intervievat pe cei care au făcut posibil procesul de reinventare în compania lor. Din zecile de mii de pagini de informații acumulate, au organizat în această carte un set de strategii învățate de la cei mai buni „reinventatori în serie.
„Categoric, Jennings devine succesorul lui Peter Drucker. A făcut, din nou, o extraordinară muncă de cercetare pentru a descoperi strategiile de reinventare a unei afaceri, de a o face durabilă și de a avea un profit ridicat. Ideile sale sunt în același timp practice, neașteptate și puternice. Utilizați-le zilnic pentru a avea succes.” - Dan Coughlin, autor, fondator The Coughlin Company, Inc.
Citiţi mai multe informaţii despre volumul „Reinventatorii. Cum urmăresc companiile extraordinare schimbarea radicală continuă"
Jobul tău, asa cum îl știi, și afacerea ta, așa cum merge în momentul de față, se vor modifica în cele din urmă. Singura șansă de prosperitate pe care o are fiecare dintre noi este de a se reimagina și regândi în mod constant, de a reinventa tot ce face și felul în care o face, pentru a-și păstra relevanța. Toți trebuie să devenim reinventatori și bine ar fi s-o facem rapid.
Compară lista primelor 25 de companii din clasamentul Fortune 500 din anii 2000, respectiv 2010. Rezultatele sunt șocante. Șaisprezece dintre companiile aflate în top 25 au decăzut în decursul a doar zece ani. Asta înseamnă aproape două treimi!
La o analiză mai profundă, vei afla că, din 1955, de când a fost publicat prima dată clasamentul Fortune 500, peste 90% din companiile listate au fost înlăturate de rivali mai mici, au dat faliment, au regresat până au devenit insignifiante sau pur și simplu și-au închis porțile.
Aceste companii erau odată cele mai mari și mai stabile afaceri din țară. În mod cert, aceste organizații prospere dispuneau de resurse financiare și intelectuale care să le asigure un succes continuu.
Aceste companii au eșuat să evolueze, să se schimbe, să se dezvolte și să se reinventeze constant, și până la urmă au fost eliminate din schemă.
Astăzi, o combinatie de piețe vestice stagnante, foste națiuni din lumea a treia ce au îmbrățișat noi tehnologii și au devenit producători puternici, cu clase de mijloc mai extinse decât cea a Statelor Unite, tehnologii ce fac totul din ce în ce mai transparent și clienți care cred că pot primi tot ce vor exact când vor, la un preț pe care sunt dispuși să-l plătească, toate acestea au dus la un mediu de afaceri ce a schimbat regulile jocului. Cine crede că va primi un permis de liberă trecere și că nu va trebui să-și reinventeze constant afacerea are capul băgat în nisip.
Odată cu sfârșitul marii crize economice dintre anii 2007-2009, oamenii au încetat să mai discute doar despre supraviețuire și au început să vorbească despre temerile lor în legătură cu nevoia de a-și reinventa modelele de business.