Pachet carti Jason Jennings

(0) Scrie o recenzie
PRODUS FIZIC

Poate fi achiziționat și cu plata ramburs. Se livrează prin curier.

pachet carți
99,20 Lei PRP:124,00 Lei Salveaza 20%
Adaugă la favorite

Descriere

Trei cărți de business extraordinar de bine scrise, foarte bine documentate și foarte practice pentru cei care doresc să dea un nou suflu afacerii lor, sau, să o ia de la 0 în acest mediu extrem de provocator dar și de concurențial în același timp. Pentru cititorii de literatură business am pregătit un pachet special cu trei din bestsellerurile lui Jason Jennings: Companie de mare viteză,  Reinventatorii și Gândește MĂREȚ, acționează prudent. Bucură-te de reducerea de 20% și începe să îți reinventezi afacerea chiar de astăzi!


Autorul lor, Jason Jennings (1952 - 2020)  a fost o autoritate în materie de carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume și comparat de unele voci cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporațiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare. Pentru performanțele sale deosebite, Universitatea din Michigan i-a oferit în 2017 titlul de Doctor Honoris Causa. Jennings și-a început cariera ca reporter de radio și televiziune și a fost cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai târziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume, strategiile sale legendare de programare și vânzări devenind cunoscute pentru capacitatea lor de a revoluționa multe segmente ale industriei de radiodifuziune. 


A petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum să își clădească organizații importante. A fost cercetător în domeniul afacerilor și totodată unul dintre cei mai prolifici autori de business din toată lumea. Volumele sale de management și leadership au devenit bestselleruri New York Times, Wall Street Journal și USA TODAY, fiind traduse în 32 de limbi. 


Companie de mare viteză, Reinventatorii și Gândește MĂREȚ, acționează prudent sunt trei cărți de business nu numai ușor de citit, ci mai ales, plăcut de citit, pentru că pe lângă tehnici și strategii concrete de business conțin multe povești din această lume plină de provocări, din care, cu siguranță, vei avea ce învăța. 


Companie de mare viteză



Companie de mare viteză reprezintă rezultatul muncii de cercetare a autorului timp de 12 ani. În tot acest timp a intervievat peste unsprezece mii de directori generali, proprietari de afaceri și antreprenori de mare succes, despre afacerile lor și despre cum își conduc companiile în perioade mai bune sau mai rele. Una dintre cele mai importante întrebări pe care le-a adresat-o acestor antreprenori a fost: „Care e cea mai mare grijă care vă ține treji noaptea?” 


Răspunsul aproape unanim a fost că liderii sunt preocupați de crearea unui simț al acțiunii imediate în organizațiile lor și de a opera rapid, într-o lume de o complexitate crescândă. Ei vor să creeze echipe puternice, gata să treacă de orice obstacol și să „facă lucrurile mai repede”. Munca de cercetare a mai inclus evaluarea performanțelor financiare a două sute douăzeci de mii de afaceri, incluzând fiecare companie listată la bursă din lume, precum și a celor mai mari companii cu capital privat din lume.


Așadar, cartea îți va furniza strategiile necesare pentru ca organizația ta, prin viteză și acțiune imediată, să fie capabilă să realizeze următoarele: 


− să rezolve problemele din prima, în loc să revină asupra lor iar și iar;


− să își țină aproape clienții fideli;


− să îi mobilizeze pe cei 70% dintre angajați care spun că nu se simt implicați activ în afacere să-și facă partea de treabă ce le revine;


− să le permită oamenilor să-și recunoască greșelile, în loc să le ascundă sub preș;


− să îi încurajeze pe oameni să improvizeze, în loc să aștepte indicații de la superiori;


− să reducă rezistența la ideile noi;


− să obțină mai multă coordonare și cooperare între funcții și titluri;


− să ocupe posturile vacante cu oameni cărora le place să fie rapizi;


− să rezolve simultan toate problemele nou apărute.


Cartea de față, dicolo de faptul că se bazează pe date și cifre reale, preluate direct din marile companii americane, este valoroasă pentru că îți furnizează într-un stil foarte concis și foarte accesibil strict acele caracteristici fundamentale care fac diferența între companiile de succes și cele oarecare, astfel încât să le poți implementa în viitor în compania ta. Citește și schimbă viteza afacerii tale!



Gândește MĂREȚ, acționează prudent




Pătrunde în lumea fascinantă a afacerilor americane care merg cum nu se poate mai bine, care sunt conduse după principii sănătoase și cu multă modestie de niște antreprenori care nu au nimic în comun cu dandismul și care nici nu concep un alt mod de a fi sau de a-și administra afacerile.


Gândește MĂREȚ, acționează prudent  poate trece drept un Sfânt Graal al dezvoltării de către toți jucătorii din mediul de business. Asta pentru că autorul a „scanat” în timpul procesului de documentare peste 100.000 de companii americane, identificând în final toate afacerile care au înregistrat creșteri organice de peste 10%, atât ale veniturilor, cât și ale profitului, în fiecare an, timp de zece ani, fără excepție.


Autorul consideră că modul de lucru, prudent și sănătos, al acestor companii ar trebui să fie cunoscut de oricine are, sau este implicat, într-o afacere, el garantând o creștere sigură a veniturilor. Jennings oferă mai mult decât modele și strategii de business eficiente, el pune la dispoziție în secțiunea 3 a cărții: Careul - Autoevaluare și ierarhizare –  o schemă de autoevaluare a propriei companii, cu ajutorul căreia îți vei putea da seama pe ce drum se află compania ta în momentul de față și unde ar trebui să mai lucrezi. 


Cele 9 companii selectate pentru a fi prezentate în carte, reprezintă, fiecare dintre ele, un posibil răspuns la întrebarea: Care este secretul unei companii profitabile și în continuă creștere? Astfel, potrivit lui Jennings, cele 10 reguli de bază ale unei afaceri rentabile sunt:


1. Cu picioarele pe pământ;


2. Cu mânecile suflecate;


3. Fă planuri pe termen scurt și privește orizontul pe termen lung;


4. Renunță;


5. Fă-i pe toți să gândească și să acționeze ca proprietarul;


6. Inventează noi afaceri;


7. Crearea soluțiilor câștig-câștig;


8. Joacă după regulile tale;


9. Construiește comunități;


10. Cum să crești viitori lideri.


Gândește MĂREȚ, acționează prudent este o carte care merită a fi citită din cel puțin trei motive: autoritatea scriitorului în domeniu, valoarea strictă a informației prezentate ca rod a unei documentări asidue și stilul „cu lipici” de prezentare a ideilor.


Reinventatorii




O carte foarte practică, plină de sfaturi concrete și de exemple semnificative despre modul în care se reinventează afacerile pentru a se situa cu un pas înaintea competiției. Reinventatorii dezvăluie secretele utilizate de mari companii precum: Starbucks, IKEA, Apple, Windows, SAS, Capital One, Humana, Koch Industries, etc pentru a se impune într-o lume a business-ului în care concurența este acerbă iar afacerile apar și dispar cu o viteză amețitoare. 


Analiza inițială de la care pleacă Jennings în Reinventatorii este pur și simplu șocantă. Comparând lista primelor 25 de companii din clasamentul Fortune 500 din anii 2000, respectiv 2010, el a constatat că șaisprezece dintre companiile aflate în top 25 au decăzut în decursul a doar zece ani. Asta înseamnă aproape două treimi! Motivul cel mai probabil al eșecului lor este faptul că nu au evoluat, nu s-au schimbat, nu s-au dezvoltat și nu s-au reinventat constant.


Cartea de față pune la dispoziția oamenilor de business o serie de strategii preluate de la cei mai buni „reinventatori în serie”, care îi vor ajuta să își reinventeze afacerile pornind de la principii mai solide și mai persistente. 


„Toți reinventatorii conduc prin puterea exemplului. Jim Goodnight, CEO la SAS, încă scrie linii de cod; vicepreședintele Joan Beglinger, responsabilă de peste 900 de infirmiere, încă-și pune mănușile și schimbă așternuturile; iar James Archer de la Multi-Chem își sună clienții în fiecare săptămână. Cum zice DiMicco: „Până nu faci ce spui nu ai nicio credibilitate.”


Cartea îți împărtășește exemple de afaceri care au eșuat, dar și motivele care au stat în spatele eșecului, dar și exemple de afaceri care au mers din ce în ce mai bine datorită strategiilor aplicate de managerii lor dar și datorită felului de a fi și a acționa al acestora. 


Iată mai jos doar o parte dintre ponturile de business pe care le vei găsi în această carte:


• Când creșterea stagnează, companiile pierd aproape 75% din valoarea de piață și nici măcar una din două nu va găsi drumul înapoi către o creștere sănătoasă (cu 4% sau mai mult).

 

• Este imposibil să îmbrățișezi schimbarea și reinventarea dacă nu ești în stare să renunți la asasinii reinventării: a nu fi capabil să renunți la sursele de câștig care nu mai sunt de actualitate (yesterday's breadwinners); ego-ul; aplici mereu aceeași veche strategie; înțelepciunea convențională; sentimentul că ți se cuvine; lăcomia; mentalitatea de short-timer (n.r: angajatul pe picior de plecare) și aversiunea față de risc.


• Ia în calcul Reflexul Semmelweis: respingerea informațiilor noi pentru că sunt în contradicție cu normele, credințele sau paradigmele existente.


• În fiecare an sunt lansate în jur de 250 000 de produse noi de la care se așteaptă să aibă succes. Cu toate astea între 85 și 95% sunt eșecuri. 

 

• Pune în practică definiția taoistă a conceptului de lider: Găsește o paradă și condu-o!


• Oamenii potriviți au sisteme GPS interne care-i vor ajuta să simtă ce trebuie schimbat în mod radical dacă destinația le este clară.


Descoperă și alte ponturi valoroase de business care vor face parte din planul tău pentru succes în Reinventatorii, un bestseller New York Times, despre care Guy Kawasaki (autorul cărții Arta rețelelor de socializare / The Art of Social Media) spunea:


„Reinventatorii e grozavă! Jennings oferă un set proaspăt de instrucțiuni pas cu pas, pentru adoptarea unei schimbări radicale și realizarea unei creșteri continue a afacerii. Dacă ești pregătit, acesta este planul tău pentru succes.”


Mai mult
Etichete:  #business
Detalii produs
ISBN: Pachet promotional business
Editura ACT si Politon
Format: pachet carți
Greutate: 0.6 kg
Detalii despre autor

Oratorul și cercetătorul Jason Jennings (1952 - 2020) a fost o autoritate în materie leadership, creștere, inovație și carte de business, fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker, care a pus bazele corporațiilor moderne prin scrierile sale. Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University (SUA) în 1972 cu dublă specializare în Științe Politice și Comunicare. După ce a lucrat o perioadă ca reporter de radio și televiziune, Jennings a devenit cel mai tânăr proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai târziu, a fondat compania Jennings-McGlothlin & Company, care a devenit cea mai mare firmă de consultanță media din lume.

Jennings a petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum să își clădească organizații importante. Este cercetător în domeniul afacerilor și totodată unul dintre cei mai prolifici autori de business din toată lumea. Volumele sale de management și leadership au devenit bestselleruri New York Times, Wall Street Journal și USA TODAY, fiind traduse în 32 de limbi.