SEO Pas cu pas. Ghidul complet al începătorului pentru obţinerea de trafic pe Google
ISBN: 978-606-8739-59-5
Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar. INSTRUCTIUNI DOWNLOAD
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 1
SEO pas cu pas
SEO pas cu pas (SEO Step-by-Step), de Caimin Jones, este un ebook în limba română pe care ACT și Politon îl propune începătorilor în domeniul SEO, acesta concentrându-se pe strategii pe care oricine poate să le urmeze și care nu vă vor aduce nicio interdicție din partea Google. Materialul a fost corectat de multe ori de către autor, pentru a se asigura că este cel mai simplu ghid posibil.
Citiți mai multe informații despre ebookul "SEO Pas cu pas"
Atragerea vizitatorilor
A atrage vizitatori pe un site este o problemă a cărei rezolvare necesită cunoașterea unor noțiuni de bază ale SEO (Search Engine Optimization). Scopul motoarelor de căutare este acela de a-i face pe utilizatori să se tot întoarcă, furnizându-le constant rezultate ale căutării folositoare. Regula de aur este următoarea: „Creați conținut care să placă oamenilor reali – despre subiecte pe care le caută -, și traficul de pe motoarele de căutare va urma și el.”
Iată cei trei pași principali folosiți de motoarele de căutare ca să decidă care conținut ar trebui promovat în vârful rezultatelor căutării:
- Vă vizitează site-ul ca să creeze o indexare a conținutului, pentru a înțelege despre ce este fiecare pagină, precum și care e tema generală a site-ului vostru.
- Consideră linkurile de pe alte site-uri și bloguri drept „voturi” ale calității conținutului.
- Consideră distribuirile pe rețelele de socializare – aprecierile, tweet-urile etc. – drept „mai multe voturi” pentru conținutul vostru
Conținut și cuvinte-cheie
Pentru un website de succes, conținutul grozav este esențial. Căutarea cuvintelor cheie potrivite pentru conținutul vostru necesită o mare atenție din partea voastră. Mulți oameni se străduiesc să obțină trafic pentru propriul site pentru că nu și-au căutat corect cuvintele-cheie. Ei merg, pur și simplu pe ghicit.
Autorul prezintă pe larg câteva instrumente de căutare a cuvintelor-cheie.
Un cuvânt-cheie coadă lungă este o sintagmă de trei sau mai multe cuvinte-cheie legată de cuvintele voastre cheie principale, dar cu mai puțin trafic asociat cu acestea. Majoritatea creatorilor de conținut merg pe una-două sintagme mari și evidente care conțin cuvinte-cheie și ignoră sintagme mai lungi de căutare. Când vă stabiliți strategia generală pentru cuvinte-cheie, nu uitați cuvintele-cheie coadă lungă. Pentru multe website-uri consacrate, numărul combinat de vizite în urma cuvintelor-cheie coadă lungă e mai mare decât acela generat de cuvinte-cheie principale.
„În general, administratorii de website pot îmbunătăți clasarea site-urilor lor prin crearea unor site-uri de înaltă calitate, pe care utilizatorii vor să le folosească și să le distribuie.” (citat din Google’s Webmaster Guidelines)
Site-urile de succes produc constant conținut inteligibil, utilizabil și bun de distribuit. Conținutul trebuie să fie ușor de citit, să ofere informații și să aibă un titlu cuceritor plus o imagine impresionantă și relevantă. În interiorul acestui ghid veți găsi exemple de titluri captivante.
Densitatea cuvintelor-cheie reprezintă procentul de cuvinte al conținutului vostru ce formează o sintagmă care conține cuvinte-cheie.
Optimizarea imaginilor este un alt factor important în SEO. Majoritatea oamenilor se concentrează pe căutările de text, ignorând numărul mare de căutări de imagini efectuate în fiecare zi. Dacă site-ul vostru folosește multe imagini, luați în considerare adăugarea unui buton, spre exemplu „Pin it”, care le poate permite utilizatorilor de „Pinterest” să adauge cu ușurință imagini pe panourile lor.
Caimin Jones oferă și câteva strategii pentru inserarea de linkuri interne și externe. Nu exagerați cu linkurile interne și folosiți doar linkuri HTML clare. Pentru SEO este, de asemenea, important ca un conținut de calitate să facă legătura cu un alt conținut de calitate (linkuri externe).
Dacă publicați o cantitate substanțială de conținut video, merită să stabiliți o hartă a site-ului specifică pentru video.
Ebookul SEO Pas cu pas vă prezintă cele mai bune utilizări ale etichetelor meta titlu și meta descriere.„Nu cu mult timp în urmă, SEO și marketingul pe rețelele de socializare erau aspecte diferite. Ideea era ca SEO să atragă vizitatori, și marketingul pe rețelele de socializare să-i facă să se tot întoarcă. Zilele acestea, cele două se întrepătrund. Google și alte motoare de căutare folosesc din ce în ce mai mult semnalele sociale pozitive ca factor major în clasare. Problema cu rețelele de socializare e că pot să devină rapid un consumator uriaș de timp. Asta în parte pentru că e ușor să fii distras de uitatul la pisici hilar de morocănoase sau la destinații de călătorie de vis, și în parte pentru că, dacă urmărești sfatul-standard, simți că trebuie să fii peste tot în același timp. Nu doar că te va copleși, dar e fizic imposibil să te descurci bine, și mai presus de toate nu e necesar.”
Selectarea de conținut, carnavalurile de blog sunt alte două noțiuni despre care puteți afla mai multe informații în interiorul ebookului.
Site-urile de succes se încarcă rapid. Majoritatea experților sunt de acord că există o pierdere observabilă de trafic dacă întârzierea în încărcarea paginii este mai mare de trei secunde. Aspectul și conținutul de bază este recomandat a se încărca în trei secunde, permițându-le vizitatorilor să înceapă să folosească pagina cât mai rapid posibil. Dacă site-ul vostru se încarcă în mai mult de 4-5 secunde, atunci e loc de mai bine. Dacă îi ia 10 secunde sau mai mult, timpul întârziat de încărcare ține site-ul pe loc în rezultatele căutării. Utilizarea în exces a widget-urilor și plugin-urilor pot încetini site-ul. Unele widget-uri pot fi folositoare, dar pe multe site-uri „bara laterală ajunge o colecție de ornamente care se încarcă încet și care nu contribuie cu nimic la experiența utilizatorului.” A avea prea multe widget-uri tinde să facă un site să arate ca un blog personal amator.
Veți mai afla o multitudine de informații referitoare la arhivarea temporară a datelor, micșorarea fișierelor HTML, CSS și Javascript, încărcarea mai rapidă a imaginilor, folosirea unei gazde web rapide și de încredere, folosirea unei rețele de distribuire a conținutului. De asemenea, acest material vă va arăta și cum vă puteți reveni după o penalizare de la Google.
Utilizarea Google Analytics vă poate face să vedeți cât de bine vă funcționează optimizarea pentru motoarele de căutare și care strategii SEO obțin cele mai bune rezultate.
Aprecieri pentru această carte:
A. Stowe: „Îmi place foarte mult această carte pentru că am, în sfârșit, un ghid clar, concis, și totuși cuprinzător pentru optimizarea motoarelor de căutare (SEO). Acest ghid e întru totul actualizat, ceea ce este crucial, pentru că algoritmii de căutare se schimbă des. Recomand cu tărie această carte pentru începători.”
Gerardo A. Dada, vânzător pe piață, specialist în tehnologie, theadaptivemarketer.com: „Dacă ești pregătit să înveți SEO sau vrei să-ți faci site-ul mai atractiv pentru Google și Bing, această carte oferă cunoștințe și resurse grozave. O recomand.”
Caimin Jones este autorul bestsellerului WordPress Websites Step-by-Step The Complete Begginer’s Guide to Building a Website or Blog With WordPress (WordPress pas cu pas. Ghidul complet al începătorului pentru construirea cu WordPress a unui website sau a unui blog)