Returnare produse

Daca exista o problema cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvata, aveti posibilitatea de a returna produsul.

Acest formular trebuie sa fie completat.

Raspundem prin e-mail sau telefon in termen cat mai scurt cu instructiunile de returnare.

POLITICA DE RETUR

Se poate returna orice produs care se primește cu defect de fabricație, în termen de 30 de zile de la data livrării. În termen de 14 zile de la data livrării se pot returna orice produse, doar dacă sunt sigilate.
Contravaloare va fi returnată în 30 de zile. Toate produsele care se returnează trebuie să fie în aceeași stare în care s-au primit.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice; de asemenea, nu se acceptă produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile. Produsele trebuie returnate în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale.

Nu se pot returna produsele digitale (eBook si MP3 download)

Dacă produsele care s-au livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când se returnează produsele trebuie returnate și cadourile.

Dacă s-au cumpărat mai multe produse de același fel și se dorește returnarea tuturor acelor produse, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul de produse le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

La livrarea produselor către client, SC ACT și Politon SRL suportă o parte din costul livrării, însă în cazul costului de transport pentru retur valoarea este de 14.99 lei. Costul transportului pentru retur este suportat în întregime de SC ACT și Politon SRL DOAR DACĂ eroarea/deteriorarea cu privire la produs este din vina SC ACT Și Politon SRL.

Politica de retur este conformă cu Legea nr. 449/2003 și UG 34/2014 care descriu în termeni largi condițiile în care se pot accepta retururi din partea cumpărătorilor.

Date generale client
Informatii despre produs si motivul de returnare