John Izzo
În acelaşi timp autor de bestsellere, jurnalist şi coach executive, John Izzo este unul dintre cei mai prestigioşi vorbitori pe teme de leadership, cultură corporatistă, dezvoltare personală şi responsabilitate socială în afaceri din Statele Unite şi din lume. În fiecare an, el este invitat să vorbească la peste o sută de evenimente de gen din toată lumea. Pe parcursul ultimilor douăzeci de ani, el s-a adresat unui număr de peste un milion de persoane, a predat la două universităţi importante (Universitatea California din San Diego şi Universitatea de Stat din Kent) şi a ajutat peste şase sute de organizaţii să efectueze schimbări culturale sustenabile, cum ar fi WestJet, Tim Hortons, Hewlett Packard, TELUS, Applebee’s, IBM, Walmart, Mayo Clinic şi Clorox. Activitatea sa a fost prezentată de importante posturi de televiziune precum CNN, CBC şi în publicaţii ca Wall Street Journal, Fast Company sau Maclean’s. John Izzo a obţinut o diplomă în sociologie din partea Universităţii Hofstra, o diplomă de master în teologie din partea Seminarului Teologic McCormick şi o diplomă de doctor în ştiinţe din partea Universităţii de Stat Kent. A făcut parte din consiliile de conducere ale unor importante organizaţii non-profit, inclusiv United We Can, Canadian Parks and Wilderness Society şi BeadforLife. John Izzo este autorul cărţilor de mare succes Awakening Corporate Soul (Trezirea spiritului corporatist, în colaborare cu Eric Klein), Second Innocence ( A doua inocenţă), The Five Secrets You Must Discover Before You Die (Cele cinci secrete pe care trebuie să le descoperi înainte să mori) şi Values-Shift: The New Work Ethic What it Means for Business (Schimbarea valorilor: noua etică a muncii şi ce înseamnă pentru afaceri).