Cumpătare în 30 de zile: cum să reduci cantitatea de alcool sau să renunți complet la el în intimitatea căminului

(0) Scrie o recenzie

DURATA: 18 ORE ȘI 14 DE MINUTE

Lectura: Cosmin Șofron

Format: MP3, 128 kbps - mono

Poate fi descarcat pe orice dispozitiv, de cate ori doriți.

ISBN: 978-606-913-499-3

Produs download (descărcabil)

Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar.  INSTRUCTIUNI DOWNLOAD 

MP3 download
68,60 Lei
Adaugă la favorite

Descriere

Cumpătare în 30 de zile / The 30‑Day Sobriety Solution de Dave Andrews și Jack Canfield este un audiobook care te va emoționa încă de la prima pagină și care va deveni prietenul tău secret capabil să te ajute să scapi de problemele cu alcoolul sau cu drogurile, sau cu orice altă dependență chinuitoare. Autorii garantează că metoda funcționează foarte bine pentru orice tip de dependență, deși se adresează în special celor care au probleme în a consuma alcool cumpătat. Așa cum mulți fumători s-au lăsat de fumat cu ajutorul cărții lui Allen Carr - În sfârșit, nefumător – suntem siguri că mulți indivizi vor scăpa de problema consumului excesiv de alcool cu ajutorul acestui audiobook.


Autorii nu vizează odată cu acest program în mod expres renunțarea completă la băutură, ci formarea comportamentului de a bea astfel încât alcoolul să nu mai aibă un impact negativ asupra vieții indivizilor. Aparținând genului self help, audiobookul le va fi foarte util și celor interesați de dezvoltarea personală, ajutând la creșterea încrederii în sine, la vindecarea de frici și nesiguranțe, la înfrângerea limitelor, și la căpătarea curajului necesar pentru a ieși din zona de confort și a păși spre o nouă etapă a vieții găsindu-ți acea motivație puternică pentru a renunța la alcool în favoarea unei vieți mai bune. Acest audiobook îți va furniza totodată și numeroase informații utile cu fundament științific despre alcool și dependența de el, dar și despre corpul tău și modul în care funcționează el. Informațiile nutriționale și cele legate de ce înseamnă un stil de viață cu adevărat sănătos îți vor fi de asemenea de ajutor în drumul tău spre… cumpătare. Și chiar mai mult decât atât, audiobookul de față îi poate ajuta pe mulți dintre voi să își găsească sau să își regăsească scopul în viață.


Propria poveste de viață a lui Jack Canfield este atât de emoționantă încât te face să conștientizezi o dată în plus cât de nociv este acest viciu. Cu un tată alcoolic, o mamă devenită și ea alcoolică, o mătușă și o bunică și ele alcoolice și cu doi dintre fiii săi „răpiți” de patima alcoolului, Jack Canfield mărturisește la începutul audiobookului că:


„Am văzut în mod direct ce ravagii face dependența de alcool și abuzul de droguri, atât asupra membrilor alcoolici ai familiei, cât și asupra familiei extinse. Din cauza acestor experiențe personale foarte dureroase sunt atât de dedicat acestei cărți și ajutorului față de tine, cel care o citești.”


Asocierea sa cu Dave Andrews în scrierea cărții „Cumpătare în 30 de zile” a venit cât se poate de firesc ca urmare a faptului că și acesta era preocupat de modul în care îi poate ajuta pe alcoolici să micșoreze cantitatea de alcool consumată sau să renunțe cu totul la el. Din colaborarea celor doi s-a născut acest program cât se poate de complex și de bine structurat menit să te ajute să bei mai puțin sau chiar deloc. În paralel cu ascultarea audiobookului îți recomandăm să accesezi și site-ul complementar gratuit creat de cei doi autori https://www.the30daysolution.com sau site-ul complementar în limba română: https://www.actsipoliton.ro/cumpatarein30dezile.


În debutul cărții, cei doi autori promit să îți ofere metoda de recuperare cea mai inteligentă, mai plină de inspirație și mai eficace care s-a publicat vreodată:


„Cumpătare în 30 de zile este plină de metode trainice, capabile să îți schimbe viața, de a reduce cantitatea de băutură sau de a renunța la ea. Am dezvoltat aceste metode extrem de eficiente de-a lungul a opt ani de cercetare a descoperirilor științifice de ultimă oră cu privire la dependență și prin mii de ore de activitate cu oameni care doreau să nu mai bea excesiv. Combinând principii de succes mereu actuale cu practici terapeutice și de recuperare eficiente și cu strategii de coaching, am creat metoda de recuperare cea mai inteligentă, mai plină de inspirație și mai eficace care s-a publicat vreodată.”


Așadar, audiobookul se adresează tuturor celor care se gândesc că este posibil să aibă o problemă sau care cred că ar fi benefic să își schimbe comportamentul legat de băutură, cu mențiunea că:


„Deși acest audiobook se adresează băutorului cu probleme, celui care face excese sau alcoolicului (nu contează ce termen preferi să folosești) precum și oamenilor aflați în proces de recuperare, aceste soluții pot fi folosite și au fost folosite pentru recuperarea de pe urma dependenței de droguri (legale și ilegale), jocuri de noroc, sex, cumpărături, fumat, mâncat în exces și alte obiceiuri foarte dăunătoare propriei persoane.”


Cei doi autori, Jake Canfield și Dave Andrews au cunoscut ambii succesul datorită talentului de a convinge și a motiva oamenii. Jack Canfield este cel mai bun coach al Americii în ceea ce privește succesul, autor și editor a mai bine de 200 de cărți motivaționale și de self-help, inclusiv al cărții „Principiile succesului” și al seriei „Supă de pui pentru suflet” (cu peste 500 de milioane de exemplare vândute și 60 de bestselleruri New York Times), orator profesionist și profesor pentru mai bine de un milion de oameni din toată lumea. 


Dave Andrews este „expert în cumpătare” și cel mai bun coach al Americii în această privință. Fiind un alcoolic recuperat, el știe din proprie experiență cum este să te lupți cu teama și sentimentul de neputință, atunci când încerci să învingi influența alcoolismului pentru a obține acea stare de spirit pe care el o numește „împlinirea prin cumpătare”.


Ceea ce îi unește pe cei doi autori este faptul că ambii cred cu tărie în potențialul uman și în capacitatea oamenilor de a-și transforma esențial viața. Amândoi sunt dedicați dezvoltării și învățării și ajutorării celorlalți. Ambii predau aceleași principii, soluții și tehnici care au funcționat în cazul lor și amândoi au fost atinși profund de alcoolism și dependență. Jack Canfield a fost unul din cei peste 100 de milioane de oameni din Statele Unite a căror viață a fost întoarsă pe dos de faptul că o persoană iubită (în cazul său mai multe) se luptă cu abuzul de alcool, iar Dave Andrews s-a luptat pe cont propriu cu alcoolismul ajungând la un moment dat să fie prins între dorința de a renunța la băutură și ideea că viața fără alcool va fi nefericită și plicticoasă.


Întregul audiobook este presărat cu citate ale unor persoane foarte cunoscute aflate în perioada de recuperare – actori, cântăreți, scriitori și sportivi –, care și-au relatat poveștile despre dependență și recuperare în memorii și interviuri, și care au atins cele mai mari realizări ale vieții lor după ce și-au rezolvat problemele cu băutura sau cu drogurile. Printre celebritățile care s-au luptat cu dependența de alcool și care sunt citate aici se numără: Robert Downey Jr., Samuel L. Jackson, Josh Hamilton, Naomi Campbell, Gerard Butler, Andre Agassi, Eric Clapton, Ewan McGregor, Stephen King, Elton John, Morgan Freeman, Tom Cruise, Bruce Willis, Johnny Depp etc. Tot aici vei găsi și o listă a abstinenților celebri în care se regăsesc de la muzicieni, sportivi și actori celebri, la politicieni, directori de companii și chiar președinți de stat: Jennifer Lopez, Jim Carrey, Warren Buffett, Natalie Portman, Brett Favre, Eddie Murphy, Diana Ross, Donald Trump, Muhammad Ali, Albert Pujols etc.


Audiobookul este structurat în 30 de capitole, fiecare capitol descriind câte o zi din cele 30 de zile pe care le implică planul special conceput pentru a reduce consumul de alcool sau pentru a renunța complet la el. Feedback-ul primit de la cei care au urmat planul cu privire la modul în care acesta funcționează a fost unul prin excelență pozitiv, participanții susținând că fiecare soluție a fost furnizată „aproape straniu” exact la momentul în care era nevoie de ea. 


Fiecare capitol urmează să fie parcurs în câte o zi. Vei face cunoștință cu o soluție în fiecare zi și vei fi îndemnat să practici anumite exerciții. Pe măsură ce vei parcurge fiecare fază a programului, vei învăța cum să îți găsești împlinirea în cumpătare, indiferent dacă obiectivul tău este să reduci cantitatea de băutură, să renunți la ea sau să ajungi să fii iar motivat în caz de recuperare. Repetarea exercițiilor pe care le vei întâlni pe tot parcursul cărții este esențială pentru a-ți schimba modul de gândire și felul cum trăiești pe această lume, pentru că, stă în natura noastră să învățăm prin repetiție.


Iată mai jos ce vei realiza în fiecare dintre cele 5 faze ale programului:


FAZA 1


Conține noțiunile elementare pe care trebuie să le stăpânești, ca să ajungi din locul în care te afli în acela în care vrei să fii. Această fază este parcursă în șase zile și se încheie de obicei în prima săptămână, cu o zi de recapitulare în ziua 7. Poți opta însă pentru o parcurgere a programului într-un ritm mai lent, în 60 sau 90 de zile, în aceste condiții urmând să termini această fază în primele două sau trei săptămâni. 


Iată câte ceva din ceea ce vei învăța în faza I:


Magia celor 30 de zile și a „reconfigurării de 30 de zile”, precum și motivul pentru care este potrivită această perioadă de timp.


Unul dintre principiile fundamentale ale cumpătării: cum să creezi o credință și o viziune pentru noul tău sine nebăutor, care îți ușurează cu mult perseverența în decizia de a-ți schimba obiceiurile legate de băutură.


Cum să aplici stimulii psihologici ai durerii și plăcerii pentru a te îndrepta către noua viziune a cumpătării în care îți vei găsi împlinirea. 


Cum să îți stabilești obiectivele cumpătării pentru a te asigura că nu se întorc împotriva ta.


Cum să identifici adevăratele motive pentru care bei și să afli de ce firea ta predispusă la dependență este, de fapt, cea mai mare înzestrare a ta.


Arta iertării și cum să lași trecutul în urmă pentru a accepta bucuros prezentul.


Câteva instrucțiuni de bază și recomandări privind alimentația pe care le poți urma pentru a-ți reduce pofta de alcool și a facilita procesul de recuperare fizică și mentală.


FAZA II


Faza a II-a abordează activitatea interioară importantă pe care va trebui să o întreprinzi, ca să înlături blocajele și convingerile mentale și emoționale ce te împiedică să îți găsești împlinirea în cumpătare. Această secțiune cuprinde zilele 8-13 și se încheie cel mai adesea în a doua săptămână de program, cu o recapitulare în ziua 14. 


Iată câte ceva din ce vei învăța în a doua săptămână:


Iluzia voinței și cum dăunează ea de fapt șanselor tale de a reduce băutura sau de a renunța la ea.


Cum să îți reconsideri valorile, ideile, convingerile și sentimentele pentru a te asigura că acțiunile pe care le întreprinzi sunt de fapt cele corecte pentru fericirea și împlinirea pe termen lung.


Minciunile pe care ți le-ai spus singur și care te-au împiedicat să ajungi la cumpătare și să îți găsești împlinirea astfel.


Cum ți-a sabotat succesul subconștientul în cea mai mare parte a vieții de adult și cum să îl reprogramezi pentru a face cumpătarea mai ușoară și mai naturală.


Puterea explorării și cum să folosești această tehnică simplă pentru a depăși unele dintre cele mai mari obstacole din calea reducerii cantității de băutură sau a renunțării la ea.


FAZA III


Faza a III-a dezvăluie metodele cele mai eficiente de schimbare a gândirii, pentru a crea o credință fermă în propria persoană și în visurile tale. Această secțiune cuprinde zilele 15-20 și se încheie cel mai adesea în a treia săptămână de program, cu o zi de recapitulare în ziua 21. Iată câte ceva din ceea ce vei învăța în a treia săptămână:


Cum să exploatezi puterea incredibilă a vizualizării – un secret al succesului deținut de sportivi olimpici, de antreprenori de marcă, de lideri mondiali și de acei oameni care au trecut de la băutura în exces la găsirea împlinirii în cumpătare.


Efectul transformator al întrebărilor și felul în care îți pot schimba viața întrebările pe care ți le pui.


Puterea legii atracției și cum te-a păcălit în mod repetat „gândirea la băutură” să crezi că ai nevoie de alcool în viață ca să fii fericit, când în realitate reciproca este adevărată. 


Cum și de ce afirmațiile pot fi unele dintre cele mai eficace tehnici pentru a crea o schimbare pozitivă și o senzație de împlinire durabilă.


Cum să îți dezvolți și să îți cultivi o atitudine de recunoștință, componentă necesară pentru a atinge cumpătarea durabilă.


FAZA IV


Faza a IV-a îți oferă instrumentele și tehnicile de care ai nevoie pentru a ajunge mai ușor la sănătatea fizică și la starea de bine, alături de un echilibru mental și emoțional. Se încheie învățându-te cum să creezi și să menții relații importante și pline de satisfacții. Această secțiune cuprinde zilele 22-27 și se încheie cel mai adesea în a patra săptămână de program, cu o zi de recapitulare în ziua 28. 


Iată câte ceva din ceea ce vei învăța în a patra săptămână:


Ce anume îți creează temerile și îndoielile și cum să le depășești astfel încât să trăiești cu curaj în fiecare zi. 


Puterea incredibilă a meditației pentru a vindeca dependența și pentru a promova sănătatea și starea de bine.


Cele cinci reguli fundamentale pentru a-ți vindeca trupul din punct de vedere fizic, cum să mănânci și să faci mișcare pentru a-ți scădea poftele alimentare și pentru a crește energia și pasiunea.


Adevărul despre „dependența pozitivă” și cum să te implici în activități distractive, entuziaste, sănătoase și care îți cresc încrederea, pentru a face dependențele negative să dispară definitiv.


Ce te pot învăța „crabii din găleată” și cum noii tăi prieteni, colegi, alianțe și rețele pot să creeze un succes trainic în ceea ce privește cumpătarea și să te ajute să îți împlinești visurile.


Cum să vindeci relațiile care au fost deteriorate din cauza băuturii și cum să identifici, să schimbi și, când este necesar, să elimini relațiile care continuă să îți împiedice progresul.


FAZA V


Faza a V-a cuprinde modul în care poți să aplici ceea ce ai învățat pentru a-ți personaliza planul în vederea găsirii împlinirii în cumpătare, fără să te simți copleșit sau oprit din drum de teamă sau eșec. Această secțiune cuprinde zilele 29 și 30 și încheie audiobookul Cumpătare în 30 de zile. Iată câte ceva din ceea ce vei învăța în această secțiune:


Cum să creezi o viziune eficace și plină de inspirație pentru viitoarea ta viață împlinită prin cumpătare, inclusiv tehnici care s-au dovedit de ajutor în adoptarea și materializarea acestei viziuni în propria viață.


Mentalitatea și strategiile oamenilor care au învățat cum să își găsească împlinirea în cumpătare și în viață, în ciuda faptului că s-au confruntat cu provocări incredibile.


Răspunsul tău la întrebarea: „Pot să mai beau vreodată?”.


Cartea cuprinde patru soluții bonus, pe care le vei regăsi în zilele de recapitulare: ziua 7, ziua 14, ziua 21 și ziua 28. Acestea sunt:


Ziua 7 – Soluția Ocaziilor Sociale cuprinde 11 dintre cele mai întâlnite scuze pe care le poți folosi pentru a evita băutura și sentimentul că ești judecat în orice situație socială. Dacă plănuiești să participi la o petrecere sau la un eveniment social unde oamenii vor bea, este obligatoriu să le citești.


Ziua 14 – Soluția Recidivei te învață cum să îți îmbunătățești șansele de succes în cazul recidivei și furnizează soluții reale care funcționează în această situație.


Ziua 21 – Soluția Întrebărilor Frecvente despre cumpătare include cele mai frecvente întrebări pe care autorii le-au primit din partea clienților înscriși la programul de coaching pentru cumpătare. Îți oferă răspunsuri la întrebări pe care nici măcar nu ți-ai dat seama că vrei să le adresezi, fără să fii nevoit să plătești miile de dolari pe care alții le-au plătit pentru servicii de coaching.


Ziua 28 – Soluția Cumpătconomiei  te învață noțiunile de bază pentru ceea ce numim „Economia în cumpătare”, o cale de a-ți crea bunăstare și siguranță financiară odată cu noua cumpătare dobândită.


Dacă îți dorești din diverse motive (sănătate, bani, familie) să renunți la alcool sau să îți schimbi obiceiurile de a bea s-ar putea să îți fie puțin frică să te apuci de acest program. Este vorba totuși de schimbarea unui obicei pe care l-ai practicat ani sau decenii la rând și te întrebi probabil cum vei supraviețui fără alcool. Ei bine, autorii audiobookului îți înțeleg frica și te încurajează, spunând că:


„Renunțarea la un obicei sau schimbarea unuia atât de generalizat precum consumul de alcool pot fi înspăimântătoare. La urma urmei, e posibil să fi consumat alcool zilnic, timp de ani de zile, ca să supraviețuiești. Renunțând la obiceiul de a bea alcool sau schimbându-l, ieși din zona ta de confort și frica este o reacție firească față de o asemenea acțiune.”


Autorii te vor ghida la începutul audiobookului cum să începi programul, pentru a te asigura că vei fi consecvent în urmarea lui și vei reuși să evoluezi de la „persoana care erai înainte” la „noua ta persoană”. Totodată ține cont de anumite sfaturi utile pe care ți le dau autorii pe parcursul cărții și ai grijă să le urmezi.


De reținut:


Ține cont de faptul că renunțarea bruscă la băutură poate fi periculoasă. Cei care beau zilnic în exces, cum ar fi cei care beau aproximativ o sticlă de 757 ml sau un litru de tărie pe zi, pot trece prin crize care le pot pune viața în pericol dacă renunță dintr-odată la băutură. Așa că autorii te roagă să discuți cu un doctor înainte să te lași de băut.


Adevărul este că tu și numai tu ești responsabil pentru calitatea vieții tale. Aceasta este ideea de bază pe care este construită această carte.


Nu abuzul de alcool, dependența de droguri, mâncatul în exces sau alte asemenea comportamente compulsive negative reprezintă problema ta, acestea sunt mai degrabă comportamentul simptomatic al unei probleme mai profunde care poate fi de exemplu o traumă emoțională din copilărie;


Dr. William Glasser oferă una dintre cele mai simple și mai eficiente explicații ale dependenței. În cartea sa extrem de apreciată, Positive Addiction (Dependența pozitivă), Glasser discută pe larg despre dependența negativă și spune următoarele: „Motivul pentru care dependența este puternică și greu de învins este acela că doar ea, dintre toate alegerile, alină consecvent durerea eșecului și oferă o experiență extrem de plăcută”.


Dacă vrei să îți găsești împlinirea în cumpătare, trebuie să te asiguri că legi suficientă plăcere de cumpătare și suficientă durere de băutură.


Fii organizat: notează-ți în jurnal un plan detaliat cu privire la felul în care vei învinge tentația de a bea. Include lucruri precum șofatul spre casă pe un traseu diferit, pentru a evita barurile și magazinele cu băuturi alcoolice, enumeră diverse activități în care te poți implica atunci când pofta de a bea atinge cote maxime și stabilește un moment din zi în care vei realiza soluțiile și acțiunile practice pentru ziua respectivă. Alege ce fel de recompense poți să îți acorzi în timpul zilei sau la sfârșitul acesteia pentru a sărbători faptul că te-ai abținut de la alcool. Cel mai important, concentrează-te pe momentul din zi în care bei de obicei și planifică alte activități în acel interval.


Când te ierți pe tine și îi ierți și pe ceilalți, te eliberezi de trecut și revii în prezent.


„La sfârșitul vieții noastre, doar două lucruri mai contează: pe cine am iubit și cine ne-a iubit”. Da, iubirea chiar este răspunsul și totul începe cu iubirea de sine.


Fără îndoială, convingerile au un impact crucial asupra vieții tale. Efectul placebo este în esență puterea așteptării unui rezultat: să crezi cu adevărat în el. Când te aștepți la rezultate, convingerile tale sunt în concordanță cu acele așteptări, iar gândurile, sentimentele și acțiunile se aliniază acestora. Când crezi că este posibil să îți găsești împlinirea în cumpătare și când ai încredere în tine, cumpătarea va deveni o realitate.


Crede că este posibil. Ai încredere în tine. Treci la treabă!


Nu te descuraja, când, după prima fază, în care te-ai abținut de la alcool, în loc să  te simți mai bine din puct de vedere fizic, vei constata că, dimpotrivă, te simți mai rău; Autorii îți explică cauzele pentru felul în care te simți în această etapă dar și de ce ești dependent și de zahăr nu numai de alcool.


Dacă vei ceda în fața dorinței de a bea înainte să termini cele 30 de zile de abstinență nu te descuraja! Cel mai important lucru pe care îl ai de făcut este să te ierți și să continui programul. Autorii îți oferă câteva recomandări pentru cazul în care vei ceda tentației de a bea înainte de a termina programul.


În cazul în care te temi ca băutura să nu-ți fi provocat probleme de sănătate ireversibile ține minte că organismul tău are capacități de regenerare uimitoare. Și atunci când începi să incluzi în viața ta o alimentație sănătoasă și exercițiu fizic, poți să schimbi cu totul starea de sănătate generală a organismului tău și să pui capăt repercusiunilor deceniilor de abuz de alcool.


La finalul programului viața ta se va schimba. Fie că îți vei relua viața din punctul în care ai rămas înainte să te apuci de băutură, fie că vei începe o nouă viață, oricum vei considera, de data aceasta vei ști că nu vei mai da greș. Pentru că vei fi total schimbat și pentru că nu te vei mai îndura să renunți la tot ce ai câștigat cu atâta voință și perseverență, pentru a începe să pierzi din nou. Iată ce cred autorii despre cei care reușesc să își găsească împlinirea în cumpătare:


„O caracteristică definitorie a oamenilor plini de succes este aceea că nu se opresc niciodată din dezvoltare și învățare. Caută mereu căi de a se perfecționa atât din punct de vedere personal, cât și profesional. Din multe puncte de vedere, opusul dezvoltării îl reprezintă stagnarea și plictiseala, iar atunci când plictiseala durează prea mult timp, există șanse să cauți o cale nesănătoasă de a scăpa de ea, cum ar fi băutura, consumul de droguri, mâncatul în exces, jocurile de noroc, actele sexuale nepotrivite și comportamentul extrem de riscant: de exemplu, să conduci cu viteză prea mare. Oamenii plini de succes se plictisesc rareori, deoarece se dezvoltă în permanență din punct de vedere fizic, emoțional și spiritual citind, făcând mișcare, practicând sporturi, cântând la un instrument, petrecându-și timpul în natură (ceea ce este rareori plictisitor), călătorind, participând la workshopuri și muncind în permanență pentru a-și îndeplini visurile cele mai importante și mai arzătoare.”


Tu ești un astfel de om care tocmai și-a împlinit unul dintre cele mai arzătoare visuri… acela de a fi cumpătat. Te felicit!


Mai mult
Etichete:  #dependente
Detalii produs
ISBN: 978-606-913-499-3
Editura ACT si Politon
Format: MP3 download
Detalii despre autor
Mp3 Downloads
Download (MP3): MP3 download