Pachet 10 cărți de marketing
- Stoc: Lipsă stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
Brian Halligan, CEO și cofondator al companiei HubSpot a spus la un moment dat că nu contează într-atât ceea ce vinzi, ci modul în care vinzi. Iar cu asta a spus totul. Pentru că, indiferent cât de bun sau de folositor este produsul tău pentru publicul căruia i se adresează, dacă nu vei ști să îi comunici acestuia în cel mai potrivit mod cât de mult îi poate schimba el viața, nu îl vei vinde.
Așadar, în marketing, câștigă partida cei mai buni comunicatori. Adică cei care se exprimă cel mai clar, cel mai eficient, cel mai original, cel mai... convingător. Și există nenumărate metode prin care poți dobândi toate calitățile de mai sus. Una dintre cele mai bune și mai la îndemână sunt cărțile de marketing bune.
În rândurile de mai jos îți recomandăm unele dintre cele mai bune cărți de marketing apărute la Editura ap! (ACT și Politon). La acest pachet beneficiezi acum de o reducere considerabilă de 40%, astfel încât să te poți bucura de cât mai multe surse de inspirație.
Iată pe scurt despre ce e vorba în fiecare dintre cele 10 cărți din acest pachet:
1. Creează un StoryBrand de Donald Miller
Creează un StoryBrand: Clarifică-ți mesajul astfel încât clienții să-l audă / Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen de Donald Miller este un ghid practic și ușor de implementat al Metodei SB7 care poate schimba fundamental soarta afacerii tale. Cu alte cuvinte, cartea te va ajuta să concepi mesaje de vânzare pe care oamenii să le asculte și la care să reacționeze. În plus, din volumul de față nu vei afla doar o mulțime de lucruri noi despre afaceri și modul în care trebuie să comunice acestea cu clienții lor, ci și foarte multe lucruri interesante despre modul cum funcționează creierul uman și cum trebuie construite mesajele brandurilor pentru a fi ușor de înțeles de publicul cărora li se adresează.
Prin urmare, nu exagerăm deloc când spunem că, dacă nu vei citi această carte, nu vei ști niciodată ce ar fi putut să devină afacerea ta!
2. Automatizarea clientilor de John Warrillow
Automatizarea clienților de John Warrillow se adresează antreprenorilor și celor care doresc să se alăture acestei bresle, venind cu o idee de afaceri mai puțin exploatată în rândul antreprenorilor de la noi din țară. Warrillow te ghidează prin intermediul cărții de față cum să aplici modelul de afacere bazată pe abonament în propria ta firmă, plecând de la exemplul companiei WhatsApp care a fost achiziționată de Facebook contra sumei record de 19 miliarde de dolari, devenind astfel cea mai scumpă achiziție a unui start-up din domeniul internetului din toate timpurile.
3. Îmbrățișează-ți clienții de Jack Mitchell
Îmbrățișează-ți clienții: Metoda dovedită de a-ți personaliza vânzările și a obține rezultate uimitoare de Jack Mitchell este o lectură obligatorie pentru toți cei care au o afacere proprie sau pentru cei care lucrează în vânzări sau în relațiile cu clienții. Asta pentru că familia Mitchell – proprietara celebrelor magazine Mitchells - a creat un adevărat imperiu făcând un lucru extrem de simplu aparent, și anume, punând relația cu clienții pe primul loc în business-ul ei și perfecționându-și mereu modul în care i-a tratat și a menținut relația cu aceștia.
Așadar, orice proprietar de business sau om de vânzări care va citi această carte va avea ceva de învățat din ea. În plus, stilul simpatic și plin de umor al lui Jack Mitchell îți va face lectura și foarte plăcută, nu doar utilă, pregătindu-te totodată pentru perioadele grele din economie cu un plan de business fezabil care îți va ajuta afacerea să reziste.
4. Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday
Growth Hacker în Marketing de Ryan Holiday este - după cum putem citi chiar pe copertă - un abecedar al viitorului relațiilor publice, marketingului și publicității. Sau… altfel spus, este o introducere în growth hacking, o nouă formă de marketing dezvoltată de tineri inovatori, care, neavând la dispoziție bugete exorbitante pentru a lansa, a vinde sau a crește produse, au fost nevoiți să găsească modalități revoluționare de a face toate aceste lucruri cu bugete mult mai mici. Dacă lucrezi în marketing sau e-commerce, dacă ai un magazin online sau un site, sau dacă intenționezi să te apuci de afaceri cu comerț de orice tip, informațiile din această carte îți vor fi de un real folos.
Cartea lui Holiday este presărată cu exemple demne de urmat de growth hacking, care pot fi folosite cu succes ca model de orice marketer dornic să își ducă jobul la următorul nivel. Pe scurt, Growth Hacker în Marketing este o carte plină cu povești despre branduri de succes și modul în care o idee strălucită a făcut diferența în cazul lor între un brand mediocru și unul foarte valoros.
5. Captivat de Nir Eyal
Captivat: Cum să creezi produse care formează obișnuințe de Nir Eyal se va dovedi un instrument deosebit de util pentru antreprenori, marketeri, product manageri și designeri care lucrează la crearea de noi produse și la lansarea acestora pe piață.
Nir Eyal este CAPTIVAT, ca noi toți de altfel, de puterea pe care o are asupra noastră tehnologia. Statisticile arată că 79% dintre oameni își verifică telefonul dimineața în răstimp de 15 minute de la trezire, o treime dintre americani ar prefera mai degrabă să renunțe la sex decât să își piardă telefonul sau că ne verificăm telefoanele zilnic de… în jur de 150 de ori. De ce? Pentru că aceste gadgeturi ne-au creat OBIȘNUINȚE.
Ce sunt obișnuințele? Comportamente automate, lucruri pe care le facem inconștient fără să stăm prea mult pe gânduri.
Așadar, când se pune întrebarea: Cum reușesc unele companii să își facă bunurile indispensabile? Răspunsul este cât se poate de simplu: Creându-le consumatorilor obișnuințe. Și atunci, de ce nu reușesc toate companiile să lanseze produse de succes atât timp cât rețeta este atât de simplă?
6. Lansarea de Jeff Walker
Lansarea de Jeff Walker explică formula de succes pentru lansarea unei afaceri în mediul online, astfel încât aceasta să reușească să vândă un produs sau un serviciu. Această formulă implementată de autor este o reţetă eficientă care generează venituri şi succes, oferind totodată mobilitate şi tracţiune afacerii.
Cartea axată pe dezvoltarea afacerii, Lansarea, vine cu informaţii şi detalii din lumea antreprenorilor care activează în mediul online şi care reuşesc să confere valoare şi să obţină profituri substanţiale din lansări, prin diferite canale de comunicare. Această formulă arată calea spre rezultate rapide, fiind propice atât afacerilor deja existente, cât şi celor aflate la început de drum. Formula eficientizează timpul de lucru şi aduce un impact semnificativ asupra mediului de afaceri.
7. Marketingul simplificat de Donald Miller și dr. J.J. Peterson
Marketingul simplificat: Un ghid pas cu pas marca StoryBrand pentru orice afacere de Donald Miller și dr. J.J. Peterson este cartea care îți oferă toate informațiile de care ai nevoie pentru a-ți crea o pâlnie de vânzări, adică, o modalitate simplă de a-ți crește vânzările. Asta pentru că, Donald Miller este de părere că multe afaceri pierd zilnic clienți din cauza faptului că pur și simplu nu au un plan foarte clar de vânzări. Însă, odată ce vei avea o pâlnie de vânzări, vei ști foarte clar cum trebuie să arate planul tău de marketing și vei economisi totodată o mulțime de timp și de bani.
Pentru cei familiarizați cu metoda StoryBrand, creată de Donald Miller, cartea aceasta reprezintă un manual de implementare a metodei descrise în cartea intitulată Creează un StoryBrand.
8. Vaca mov de Seth Godin
Vaca Mov de Seth Godin este o carte al cărei titlu te duce mai degrabă cu gândul la un anumit brand de ciocolată decât la marketing. Cu toate acestea, cartea este un excelent instrument pentru jucătorii din domeniul marketingului și publicității, dar și pentru antreprenori sau product manageri, precum și pentru cei curioși de modul cum funcționează acest mecanism care îi convinge pe clienți să cumpere. După cum ne promite autorul, această carte este despre „cum, ce și de ce un produs devine remarcabil”.
Seth Godin este autorul a 18 bestsellere internaționale care au fost traduse până acum în 35 de limbi, și, care, au schimbat modul în care oamenii de afaceri și marketerii gândesc și muncesc. Unleashing the Ideavirus a fost cel mai popular eBook publicat vreodată, iar Vaca Mov este cea mai vândută carte despre marketing a deceniului trecut.
9. Cum cresc brandurile de Byron Sharp
Cum cresc brandurile de Byron Sharp este o carte pe care specialiștii din marketing vor dori să o citească, nu doar pentru că este scrisă de o autoritate în domeniu, ci pentru că dezvăluie adevăratele tipare ale felului cum cumpără oamenii și în care cresc brandurile. Pornind de la un citat de Mark Twain, care spunea că „educația este formată în general din lucrurile de care ne-am dezvățat”, Sharp demitizează o serie de teorii false vehiculate de materialele de marketing actuale, oferindu-ți astfel, practic, educație în marketing, nu doar informație.
În condițiile în care astăzi „toată lumea trăiește din vânzarea a ceva”, e de la sine înțeles că niciun jucător din acest domeniu nu va dori să practice un marketing necorespunzător care nu duce la rezultate vizibile. Dar cum poți ajunge să practici un marketing eficient, pe ce se bazează el?
10. Crede-mă, te mint! De Ryan Holiday
Crede-mă, te mint! Confesiunile unui manipulator media de Ryan Holiday este cartea care te va face să înțelegi cum presa a ajuns să fie mult mai atractivă de când și-a pus botox și silicoane. O lectură excelentă așadar pentru toți cei interesați de fenomenul „fake news” în ansamblul său, dezvăluit chiar de unul dintre făuritorii lui. Cartea relevă cum jurnaliștii și bloggerii au umplut în ultimii ani internetul cu știri false, care aduc trafic mai mare și bani mai mulți, transformând astfel presa online și nu numai într-un monstru.
Holiday face dezvăluiri în legătură cu ceea ce se petrece în culisele mass-media și cu secretele dezgustătoare după care funcționează blogurile și editorii lor milionari, punând astfel pentru mulți dintre voi capăt iluziei. Iluziei că adevărul ne este accesibil în orice moment datorită mass-mediei care ne slujește și a oamenilor care se află la cârma ei, și, despre care, spune Holiday, „nu ai fi crezut niciodată că sunt de multe ori doar niște imbecili, șarlatani și impostori pompoși”. O carte bună, dar dură, care reconfigurează realitatea pentru toți cei care au urechi să audă…