Pachet 10 cărți de business

(0) Scrie o recenzie
pachet carți
286,65 Lei PRP:477,75 Lei Salveaza 40%
Adaugă la favorite

Descriere

Lectura chiar te poate ajuta să îți crești considerabil veniturile. Au demonstrat-o studiile efectuate în acest sens. Unul dintre acestea, realizat de Sales & Marketing Executives International a arătat că oamenii care citesc cel puțin șapte cărți de afaceri pe an câștigă mai mulți bani. De fapt, ei câștigă de 2,3 ori mai mult decât oamenii care citesc doar o carte de afaceri pe an. 


Nu întâmplător, cititul este unul dintre obiceiurile pe care le au în comun oamenii de afaceri. Un studiu realizat de Tom Corley, autorul cărții „Rich Habits: The Daily Success Habits of Wealthy Individuals”, a arătat că 85% dintre oamenii bogați citesc două sau mai multe cărți despre educație, carieră sau dezvoltare personală pe lună. Prin comparație, doar 15% dintre oamenii săraci au același obicei. Corley a arătat de asemenea că 88% dintre oamenii bogați au dedicat 30 de minute sau mai mult în fiecare zi lecturii unor cărți de dezvoltare personală. 


Celebrul Warren Buffett, atunci când a fost întrebat care este secretul succesului său a răspuns: „Citesc 500 de pagini în fiecare zi”, arătând către biblioteca lui și adăugând că știința acumulată de-a lungul timpului prin lectură se acumulează în timp ca și dobânda.

Pentru toți cei care simt că lectura cărților potrivite îi ajută să construiască și să crească afaceri mai puternice, am creat acest pachet special la care beneficiați acum de o reducere considerabilă de 40%.


Iată despre ce este vorba în fiecare dintre cele 10 cărți cuprinse în acest pachet:



1. Companie de mare viteză de Jason Jennings (cu Laurence Haughton) 


Companie de mare viteză se adresează proprietarilor de afaceri și antreprenorilor oferindu-le acestora  strategii detaliate pentru a-și transforma companiile în unele de mare viteză, dezvoltând o cultură a acțiunii rapide și a dezvoltării în cadrul lor. Cartea se bazează pe date și cifre reale, preluate direct din marile companii americane, oferindu-le antreprenorilor strategiile necesare pentru ca organizațiile lor, prin viteză și acțiune imediată, să fie capabile să realizeze următoarele: 


− să rezolve problemele din prima, în loc să revină asupra lor iar și iar;

− să își țină aproape clienții fideli;

− să îi mobilizeze pe cei 70% dintre angajați care spun că nu se simt implicați activ în afacere să-și facă partea de treabă ce le revine;

− să le permită oamenilor să-și recunoască greșelile, în loc să le ascundă sub preș;

− să îi încurajeze pe oameni să improvizeze, în loc să aștepte indicații de la superiori;

− să reducă rezistența la ideile noi;

− să obțină mai multă coordonare și cooperare între funcții și titluri;

− să ocupe posturile vacante cu oameni cărora le place să fie rapizi;

− să rezolve simultan toate problemele nou apărute.


2. Reinventatorii de Jason Jennings


Este o carte foarte practică, plină de sfaturi concrete și de exemple semnificative despre modul în care se reinventează afacerile pentru a se situa cu un pas înaintea competiției. Reinventatorii dezvăluie secretele utilizate de mari companii precum: Starbucks, IKEA, Apple, Windows, SAS, Capital One, Humana, Koch Industries, etc pentru a se impune într-o lume a business-ului în care concurența este acerbă iar afacerile apar și dispar cu o viteză amețitoare. 


Analiza inițială de la care pleacă Jennings în Reinventatorii este pur și simplu șocantă. Comparând lista primelor 25 de companii din clasamentul Fortune 500 din anii 2000, respectiv 2010, el a constatat că șaisprezece dintre companiile aflate în top 25 au decăzut în decursul a doar zece ani. Asta înseamnă aproape două treimi! Motivul cel mai probabil al eșecului lor este faptul că nu au evoluat, nu s-au schimbat, nu s-au dezvoltat și nu s-au reinventat constant.


Cartea de față pune la dispoziția oamenilor de business o serie de strategii preluate de la cei mai buni „reinventatori în serie”, care îi vor ajuta să își reinventeze afacerile pornind de la principii mai solide și mai persistente. 


3. Lupta cu focul: Criza financiară și lecțiile ei de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner și Henry M. Paulson Jr.


Cartea este un studiu foarte interesant și bine documentat despre teoria și practica combaterii dezastrelor financiare. Cartea vorbește mai exact despre marea criză financiară din 2008, despre cum s-a produs ea, și mai ales, despre lecțiile ei, care s-ar putea dovedi folositoare pentru reducerea daunelor viitoarelor crize.


Cei trei autori ai cărții au ocupat funcții de decizie  în timpul marii crize financiare din 2008: Ben S. Bernanke era președintele Rezervei Federale, Henry M. Paulson Jr., secretarul Trezoreriei, iar Timothy F. Geithner, președintele Băncii Rezervei Federale din New York. Fiecare dintre ei a contribuit astfel, prin natura funcției ocupate, la măsurile luate în fața catastrofei care a înăbușit creditele globale, a devastat finanțele globale și a lăsat economia americană pradă unei recesiuni de proporții, nemaiîntâlnite de pe vremea cozilor la alimente și a bidonvilurilor din anii ’30.


4. Strategii bune, strategii rele de Richard P. Rumelt 


Cartea te va ajuta să înțelegi diferențele uriașe dintre strategiile bune în afaceri și cele rele și te va ghida în vederea elaborării unor strategii câștigătoare în organizația ta. Autorul îți va prezenta în acest sens structura și elementele fundamentale ale unei strategii bune, principalele surse ale puterii utilizate pentru elaborarea unor strategii bune și o sumedenie de exemple foarte relevante care te vor ajuta să înțelegi pe deplin conceptele explicate în carte.


Asta deoarece, este de părere autorul,  dezvoltarea și implementarea unei strategii este principala sarcină a unui lider, fie că este CEO-ul unei companii din topul Fortune 100, antreprenor, pastor, director de școală sau oficial guvernamental. 


5. Superșefi de Sydney Finkelstein 


Te va ajuta să înțelegi prin ce se diferențiază marii lideri de managerii tradiționali. Cum gândesc, cum abordează relațiile interumane, cum trăiesc, ce îi motivează și cum știu ei înșiși la rândul lor să îi motiveze pe cei din echipa lor, sunt doar câteva dintre întrebările la care îți va răspunde această carte, pentru scrierea căreia autorul s-a documentat timp de 10 ani, intervievând peste 200 de superșefi și subordonați de-ai lor.


Cartea te va convinge prin exemple concrete că superșefii au mereu ceva în plus față de managerii profesioniști și că acel ceva este motivul pentru care exercită un efect puternic, unic și benefic asupra angajaților. Află care este acel ceva și devino și tu un superșef!


6. Schimbarea de Chip și Dan Heath 


Cartea aceasta va fi un instrument util pentru toți cei care își doresc o schimbare importantă în viața lor sau celor care prin natura meseriei sunt nevoiți să genereze schimbare la nivelul unei organizații sau a unei comunități. Chiar dacă schimbările în general nu sunt deloc ușoare, fie că este vorba despre schimbări la nivel de individ, de societate sau de organizație, tiparul propus de frații Chip și Dan Heath se va dovedi a fi nu numai ușor de pus în aplicare, dar și foarte eficient. 


În paginile cărții vei descoperi zeci de studii de caz reale referitoare la oameni care au reușit să producă schimbări importante având la îndemână puține resurse și o autoritate structurală redusă. 


Vei vedea astfel cum se produc schimbări colosale în comunități sărace grav afectate de malnutriție; în modul de lucru din spitale; în comportamentul unor copii problemă; în comportamentul unor părinți abuzivi cu copiii lor; în modul de diagnosticare și tratare a unei boli necruțătoare precum cancerul; în abandonarea unui obicei periculos precum consumul de droguri, sau a unuia la fel de periculos precum utilizarea în exces a telefonului mobil; în transformarea unor organizații nerentabile în unele foarte profitabile sau în privința rezultatelor obținute la învățătură de către niște copii aproape analfabeți, ca să amintim doar o parte dintre ele.


7. Următoarele tale 5 mutări de Patrick Bet-David cu Greg Dinkin 


Cartea realizează o analogie între șah și afaceri și te învață să abordezi afacerile, așa cum abordezi o partidă de șah. Dar cartea aceasta nu este câtuși de puțin despre șah.  Cartea de față este 100% despre afaceri și îți va furniza câteva strategii pe care, probabil, vei dori să le implementezi cât de curând și în afacerea ta. 


Geniul șahului Magnus Carlsen era capabil să gândească cu 15 mutări în avans. Despre Elon Musk (și el un bun jucător de șah), fratele său Kimbal spunea că este capabil să gândească lucrurile cu 12 mutări în avans. Patrick Bet-David te va învăța și pe tine la rândul tău să gândești ca un maestru strateg în afaceri, adică  cu cel puțin cinci mutări în avans.


8. Profit bun de Charles G. Koch 


Este cartea pe care o vor citi cu interes toți cei care conduc sau dețin un business. Asta pentru că autorul și totodată CEO-ul corporației Koch Industries - evaluată la 100 de miliarde de dolari - își povestește propria experiență în lumea business-ului, având capacitatea de a inspira noua generație de manageri și antreprenori să își conducă afacerile spre succes cu ajutorul sistemului revoluționar de management intitulat Market-Based Management® (MBM). „Profit bun” este pe scurt despre cum să aplici filosofia câștigului reciproc în compania ta, despre necesitatea de a inova permanent în cadrul unei afaceri, și mai ales, despre a oferi valoare clienților prin toate acțiunile pe care le întreprinzi.


Profit bun, nu se referă așadar la prosperitatea corporațiilor sau la alte modalități de a profita de oameni, ci la contribuția adusă societății de către organizația ta. Prin urmare, Profit bun va fi de folos fiecărui individ și fiecărei organizații cu principii care se străduiește să creeze valoare pe termen lung, indiferent de domeniul, profesia sau piața căreia i se adresează.


9. Simplifica de Richard Koch și Greg Lockwood 


Este cartea care îți vorbește despre cum să ai succes în afaceri simplificând. Cei doi autori au studiat unele dintre cele mai de succes afaceri din lume din ultimii 100 de ani și au ajuns astfel la concluzia că aproape toate marile povești de succes din secolul XX sunt despre simplificare. Ford Motor Company, IKEA, McDonald’s, Apple, Uber, Spotify, Airbnb, Honda, Pepsi-Cola, Southwest Airlines, Amazon, toate sunt companii care au schimbat lumea cu afacerile lor în ultimii ani. Secretul lor? Au avut în frunte mari simplificatori. De la ei, oricine este răspunzător în momentul de față de soarta unui business, are ceva de învățat.


10. Efectul miliardarului prin forțe proprii de John Sviokla și Mitch Cohen 


Cartea este un răspuns cât se poate de complet la întrebările: Cum au ajuns ei miliardari? și Ce calități, abilități și mentalități i-au ajutat pe acești oameni să schimbe lumea cu afacerile lor? Este vorba mai exact despre acei miliardari care și-au creat averile prin forțe proprii grație inteligenței, imaginației, intuiției sau pur și simplu, unui al șaselea simț care i-a ajutat să vadă o nevoie pe care lumea o avea, găsind totodată și soluția pentru a o satisface. Cei doi autori evidențiază trăsăturile distinctive ale acestor oameni valoroși, pentru a învăța să le recunoști și să le atragi în compania ta, sau, de ce nu, pentru a deveni tu însuți unul dintre ei. O minunată carte de business și leadership care te va ajuta să pătrunzi în mintea miliardarilor pe cont propriu.

Mai mult
Etichete:  #business
Detalii produs
ISBN: pachet10cartidebusiness
Editura ACT si Politon
Format: pachet carți
Greutate: 2 kg