Pachet 10 cărți de business
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
Lectura chiar te poate ajuta să îți crești considerabil veniturile. Au demonstrat-o studiile efectuate în acest sens. Unul dintre acestea, realizat de Sales & Marketing Executives International a arătat că oamenii care citesc cel puțin șapte cărți de afaceri pe an câștigă mai mulți bani. De fapt, ei câștigă de 2,3 ori mai mult decât oamenii care citesc doar o carte de afaceri pe an.
Nu întâmplător, cititul este unul dintre obiceiurile pe care le au în comun oamenii de afaceri. Un studiu realizat de Tom Corley, autorul cărții „Rich Habits: The Daily Success Habits of Wealthy Individuals”, a arătat că 85% dintre oamenii bogați citesc două sau mai multe cărți despre educație, carieră sau dezvoltare personală pe lună. Prin comparație, doar 15% dintre oamenii săraci au același obicei. Corley a arătat de asemenea că 88% dintre oamenii bogați au dedicat 30 de minute sau mai mult în fiecare zi lecturii unor cărți de dezvoltare personală.
Celebrul Warren Buffett, atunci când a fost întrebat care este secretul succesului său a răspuns: „Citesc 500 de pagini în fiecare zi”, arătând către biblioteca lui și adăugând că știința acumulată de-a lungul timpului prin lectură se acumulează în timp ca și dobânda.
Pentru toți cei care simt că lectura cărților potrivite îi ajută să construiască și să crească afaceri mai puternice, am creat acest pachet special care cu siguranță va fi o sursă neprețuită de inspirație.
Iată despre ce este vorba în fiecare dintre cele 10 cărți cuprinse în acest pachet:
1. Principii de adaptare la ordinea mondială în schimbare de Ray Dalio
Principii de adaptare la ordinea mondială în schimbare examinează cele mai turbulente perioade economice și politice din istorie pentru a ne arăta că viitorul va fi foarte probabil radical diferit de tot ce am mai trăit până acum și pentru a ne oferi sfaturi practice pentru a ne adapta mai bine în viitor.
Cu câțiva ani în urmă, Ray Dalio a observat o serie de condiții politice și economice pe care nu le mai întâlnise niciodată până atunci. Acestea includeau datorii uriașe și dobânzi zero sau aproape zero, conflicte sociale și politice majore în unele țări, în special în Statele Unite și ascensiunea unei noi puteri mondiale (China), care reprezenta o amenințare pentru actuala putere mondială (SUA) dar și pentru actuala ordine mondială. Constatând că între anii 1930 și 1945 lumea a traversat o perioadă similară, Dalio a vrut să descopere modelele repetitive și relațiile de tip cauză/efect care stau la baza tuturor schimbărilor economice și politice majore din lume din ultimii 500 de ani.
În volumul de față, Ray Dalio ne oferă un studiu amplu al marilor imperii ale lumii scoțând în evidență „Marele Ciclu” care a condus la succesul și eșecul acestora de-a lungul istoriei, dar și forțele atemporale și universale din spatele acestor schimbări.
2. La fel ca întotdeauna de Morgan Housel
Când ne facem planuri pentru viitor, ne întrebăm adesea: „Cum va evolua economia anul viitor?” sau „Ce se va întâmpla peste 10 ani?”. Totuși, este dificil să prezicem viitorul, deoarece evenimentele semnificative care ne vor influența sunt, prin natura lor, imprevizibile. Așadar, în loc să ne concentrăm pe previziuni, ar trebui să ne întrebăm în schimb:
Ce va rămâne constant peste 10 ani?
Ce va fi neschimbat în următorii 100 de ani?
Înțelegerea a ceea ce rămâne constant este mult mai valoroasă decât anticipările incerte legate de un viitor necunoscut.
În acest context, scriitorul de succes, Morgan Housel, ne oferă în cartea de față 23 de povestiri care ilustrează într-un mod captivant aspectele fundamentale ale vieții, comportamentului uman și afacerilor, care nu se vor schimba niciodată.
Lectura acestei cărți vă va ajuta să dobândiți o abilitate nouă și valoroasă, aceea de a evalua mai bine riscurile și oportunitățile, și vă va facilita totodată navigarea prin incertitudinile viitorului.
3. Companie de mare viteză de Jason Jennings (cu Laurence Haughton)
Companie de mare viteză se adresează proprietarilor de afaceri și antreprenorilor oferindu-le acestora strategii detaliate pentru a-și transforma companiile în unele de mare viteză, dezvoltând o cultură a acțiunii rapide și a dezvoltării în cadrul lor. Cartea se bazează pe date și cifre reale, preluate direct din marile companii americane, oferindu-le antreprenorilor strategiile necesare pentru ca organizațiile lor, prin viteză și acțiune imediată, să fie capabile să realizeze următoarele:
− să rezolve problemele din prima, în loc să revină asupra lor iar și iar;
− să își țină aproape clienții fideli;
− să îi mobilizeze pe cei 70% dintre angajați care spun că nu se simt implicați activ în afacere să-și facă partea de treabă ce le revine;
− să le permită oamenilor să-și recunoască greșelile, în loc să le ascundă sub preș;
− să îi încurajeze pe oameni să improvizeze, în loc să aștepte indicații de la superiori;
− să reducă rezistența la ideile noi;
− să obțină mai multă coordonare și cooperare între funcții și titluri;
− să ocupe posturile vacante cu oameni cărora le place să fie rapizi;
− să rezolve simultan toate problemele nou apărute.
4. Reinventatorii de Jason Jennings
Este o carte foarte practică, plină de sfaturi concrete și de exemple semnificative despre modul în care se reinventează afacerile pentru a se situa cu un pas înaintea competiției. Reinventatorii dezvăluie secretele utilizate de mari companii precum: Starbucks, IKEA, Apple, Windows, SAS, Capital One, Humana, Koch Industries, etc pentru a se impune într-o lume a business-ului în care concurența este acerbă iar afacerile apar și dispar cu o viteză amețitoare.
Analiza inițială de la care pleacă Jennings în Reinventatorii este pur și simplu șocantă. Comparând lista primelor 25 de companii din clasamentul Fortune 500 din anii 2000, respectiv 2010, el a constatat că șaisprezece dintre companiile aflate în top 25 au decăzut în decursul a doar zece ani. Asta înseamnă aproape două treimi! Motivul cel mai probabil al eșecului lor este faptul că nu au evoluat, nu s-au schimbat, nu s-au dezvoltat și nu s-au reinventat constant.
Cartea de față pune la dispoziția oamenilor de business o serie de strategii preluate de la cei mai buni „reinventatori în serie”, care îi vor ajuta să își reinventeze afacerile pornind de la principii mai solide și mai persistente.
5. Lupta cu focul: Criza financiară și lecțiile ei de Ben S. Bernanke, Timothy F. Geithner și Henry M. Paulson Jr.
Cartea este un studiu foarte interesant și bine documentat despre teoria și practica combaterii dezastrelor financiare. Cartea vorbește mai exact despre marea criză financiară din 2008, despre cum s-a produs ea, și mai ales, despre lecțiile ei, care s-ar putea dovedi folositoare pentru reducerea daunelor viitoarelor crize
Cei trei autori ai cărții au ocupat funcții de decizie în timpul marii crize financiare din 2008: Ben S. Bernanke era președintele Rezervei Federale, Henry M. Paulson Jr., secretarul Trezoreriei, iar Timothy F. Geithner, președintele Băncii Rezervei Federale din New York. Fiecare dintre ei a contribuit astfel, prin natura funcției ocupate, la măsurile luate în fața catastrofei care a înăbușit creditele globale, a devastat finanțele globale și a lăsat economia americană pradă unei recesiuni de proporții, nemaiîntâlnite de pe vremea cozilor la alimente și a bidonvilurilor din anii ’30.
6. Strategii bune, strategii rele de Richard P. Rumelt
Cartea te va ajuta să înțelegi diferențele uriașe dintre strategiile bune în afaceri și cele rele și te va ghida în vederea elaborării unor strategii câștigătoare în organizația ta. Autorul îți va prezenta în acest sens structura și elementele fundamentale ale unei strategii bune, principalele surse ale puterii utilizate pentru elaborarea unor strategii bune și o sumedenie de exemple foarte relevante care te vor ajuta să înțelegi pe deplin conceptele explicate în carte.
Asta deoarece, este de părere autorul, dezvoltarea și implementarea unei strategii este principala sarcină a unui lider, fie că este CEO-ul unei companii din topul Fortune 100, antreprenor, pastor, director de școală sau oficial guvernamental.
7. Afacerile simplificate de Donald Miller
Autorul de bestsellere New York Times și Wall Street Journal, Donald Miller, știe că o afacere este mai mult decât o idee bună transformată în profit – ea reprezintă un sistem de reguli nespuse, care rareori sunt predate în școlile de afaceri.
Pornind de la premisa că până și absolvenții unor școli de afaceri de top riscă să fie privați de cunoștințele practice care îi propulsează în vârf pe cei mai buni și mai străluciți oameni de afaceri, Donald Miller ne oferă în această carte o strategie pentru a ne bucura de succes fără a fi nevoiți să cheltuim sumele exorbitante pe care le presupune un program de educație managerială de tip MBA.
Din aceste pagini vom afla care sunt cele nouă domenii în care liderii și afacerile de succes excelează:
• Caracter: Ce fel de persoană reușește în afaceri?
• Leadership: Cum poți mobiliza o echipă să îndeplinească o misiune?
• Productivitate personală: Cum poți face mai multe în mai puțin timp?
• Mesaje: De ce nu le acordă clienții mai multă atenție?
• Marketing: Cum să creezi o pâlnie de vânzări eficientă?
• Strategie de afaceri: Cum funcționează cu adevărat o afacere?
• Execuție: Cum să duci lucrurile la bun sfârșit?
• Vânzări: Cum poți încheia mai multe vânzări?
• Management: Ce definește un bun manager?
Acest program de 60 de zile ne familiarizează de asemenea cu o serie de principii simple și abilități practice necesare pentru a crea o companie sănătoasă și profitabilă.
Te simți copleșit de mediul actual de afaceri în ciuda faptului că ai urmat o școală de afaceri?
Află secretele celor mai de succes oameni de afaceri și scapă de nesiguranță!
8. Marele joc al afacerilor de Jack Stack și Bo Burlingham
„Aceasta este povestea genială a celui mai radical act comis de un om de afaceri în acest secol. Nu mai poți conduce o afacere în mod tradițional după ce citești această carte.”
– Paul Hawken, autorul bestsellerului Growing a Business
Cartea de față a declanșat o adevărată revoluție în lumea afacerilor prin introducerea managementului bazat pe transparență financiară (Open Book Management) – o metodă inovatoare de gestionare a afacerilor, care a generat profituri uriașe și o implicare remarcabilă din partea angajaților. Această nouă ediție, extinsă și actualizată, include și o secțiune nouă față de cea publicată în urmă cu 20 de ani, despre cum să implementezi singur acest model inovator de leadership în compania ta.
La începutul anilor 1980, compania Springfield Remanufacturing Corporation (SRC) era în pragul falimentului.
Datorită stilului inovator de leadership al lui Jack Stack și al echipei sale, SRC a devenit una dintre cele mai de succes companii din SUA, cu o valoare a acțiunilor de 3 000 de ori mai mare decât cea inițială.
Cartea surprinde transformarea miraculoasă a SRC și explică modul în care managementul cu cărțile pe față îi permite fiecărui angajat să înțeleagă cifrele cheie ale companiei, să acționeze pe baza lor și să aibă un interes direct în succesul afacerii. După cum afirmă Stack: „Când angajații gândesc, acționează și simt ca niște proprietari, toată lumea câștigă.” Modelul „Marele joc al afacerilor” este simplu, dar extrem de eficient, fiind adoptat de companii precum Intel și Harley-Davidson.
O lucrare profundă și elegantă, Marele joc al afacerilor rămâne un reper pentru cei care își doresc să transforme cultura organizațională și să creeze companii mai prospere și mai transparente în viitor.
9. Profit bun de Charles G. Koch
Este cartea pe care o vor citi cu interes toți cei care conduc sau dețin un business. Asta pentru că autorul și totodată CEO-ul corporației Koch Industries - evaluată la 100 de miliarde de dolari - își povestește propria experiență în lumea business-ului, având capacitatea de a inspira noua generație de manageri și antreprenori să își conducă afacerile spre succes cu ajutorul sistemului revoluționar de management intitulat Market-Based Management® (MBM). „Profit bun” este pe scurt despre cum să aplici filosofia câștigului reciproc în compania ta, despre necesitatea de a inova permanent în cadrul unei afaceri, și mai ales, despre a oferi valoare clienților prin toate acțiunile pe care le întreprinzi.
Profit bun, nu se referă așadar la prosperitatea corporațiilor sau la alte modalități de a profita de oameni, ci la contribuția adusă societății de către organizația ta. Prin urmare, Profit bun va fi de folos fiecărui individ și fiecărei organizații cu principii care se străduiește să creeze valoare pe termen lung, indiferent de domeniul, profesia sau piața căreia i se adresează.
10. Regula 10X de Grant Cardone
Regula 10X de Grant Cardone este un ghid motivațional și practic pentru oricine își dorește să obțină rezultate extraordinare în afaceri și în viață. Autorul introduce conceptul de „Acțiune Masivă”, care desemnează un nivel superior de implicare, depășind cele trei tipuri obișnuite de acțiune: lipsa acțiunii, retragerea sau acțiunea normală.
Așadar, al patrulea grad de acțiune – cunoscut ca Regula 10X – este disciplina care te va ajuta să îți transformi obiectivele ambițioase în realitate, arătându-ți de ce oamenii rămân blocați în primele trei tipuri de acțiune și cum poți trece la nivelul următor.
Din aceste pagini vei învăța să aplici calculul „Estimării Efortului” pentru a depăși țintele stabilite, vei înțelege de ce unii reușesc, iar alții eșuează și vei afla o formulă clară pentru rezolvarea problemelor, eliminând norocul și hazardul din ecuația succesului.
Dar mai presus de toate, te vei convinge că succesul extrem nu se obține prin acțiuni obișnuite.
Pentru a evita mediocritatea și a-ți atinge visurile, trebuie să adopți Acțiunea Masivă – adică să faci de zece ori mai mult decât crezi că este necesar.