Pachet cărți Donald Miller
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
Donald Miller este un autor și antreprenor american de succes, creatorul modelului de marketing StoryBrand și fondatorul companiei Business Made Simple, care le oferă oamenilor de afaceri un plan pentru a-și optimiza afacerile de mici dimensiuni, conștient fiind că, în lipsa unui plan, veniturile stagnează, sau, mai rău, scad; se pierde timp urmărindu-se idei neinspirate sau se merge pe ghicite în loc să se urmeze un proces clar. Donald Miller și-a construit această afacere înfloritoare cu ajutorul planului simplu de marketing în cinci pași descris în cartea lui „Marketingul simplificat”. Pe site-ul BusinessMadeSimple.com, Donald Miller oferă zilnic sfaturi utile și ușor de implementat pentru peste 100.000 de lideri de afaceri. Până în prezent, peste zece mii de companii au folosit sistemul său pentru a-și clarifica mesajele de marketing.
Donald Miller este coprezentatorul podcastului Business Made Simple și autorul mai multor bestsellere. În cadrul podcastului Business Made Simple el își instruiește ascultătorii să își construiască afacerile ca pe un avion, în care: leadershipul este cabina de pilotaj, motorul drept îl constituie marketingul, cel stâng este reprezentat de vânzări, operațiunile și cheltuielile operaționale sunt corpul avionului, aripile sunt produsele, iar rezervoarele de combustibil sunt fluxul de numerar. Atunci când toate cele șase părți ale avionului sunt în stare optimă, avionul zboară foarte departe și foarte rapid.
În „Erou în misiune” Donald Miller vorbește despre planul pe care l-a folosit pentru a-și schimba viața într-un moment în care toate îi mergeau prost și despre cum l-a ajutat acesta să se repună pe picioare și, mai mult decât atât, să trăiască viața la care a visat dintotdeauna.
În „Creează un StoryBrand”, Donald Miller îi ghidează pe antreprenori și marketeri să simplifice mesajele companiilor, astfel încât acestea să fie mai ușor de reținut și să se facă mai ușor remarcate printre clienți. Cele două instrumente extrem de utile pe care ți le furnizează această carte sunt: BrandScript-ul pentru StoryBrand-ul tău - un instrument eficient care te va ajuta să îți organizezi și să îți simplifici mesajul, și planul în șapte pași pentru a-ți crea un StoryBrand.
„Marketingul simplificat” îți oferă toate informațiile de care ai nevoie pentru a-ți întocmi un plan de marketing în cinci pași care dă rezultate vizibile, pornind de la premisa că: „Creierul uman este conceput să simtă plăcere atunci când înțelege ceva, și frică sau rezistență când nu înțelege. Acesta este un mecanism de supraviețuire de bază, luat în considerare de foarte puține companii în comunicarea cu clienții lor.”
În „Afacerile simplificate”, Donald Miller ne oferă o strategie pentru a ne bucura de succes fără a fi nevoiți să cheltuim sumele exorbitante pe care le presupune un program de educație managerială de tip MBA.
Așadar, dacă crezi că ideile lui Donald Miller te pot ajuta să îți faci afacerea să funcționeze mai bine și mai eficient, te invit să achiziționezi acest pachet de cărți care conține aceste patru titluri ale lui Donald Miller la un preț redus cu 30%.
Iată despre ce este vorba mai exact în fiecare dintre cele patru cărți:
Planul care i-a schimbat fundamental viața autorului de bestsellere New York Times, Donald Miller!
În timp ce unii dintre noi putem spune cu toată convingerea că viața noastră este plină de sens, o altă parte dintre noi ne simțim ca și cum am pluti în derivă, neștiind în ce direcție ne îndreptăm și care este adevărata semnificație a vieții noastre.
Donald Miller explorează în această carte principiile care fac ca o poveste să fie semnificativă și ne ajută să le aplicăm în viața noastră.
Punând în practică aceste principii, vom înțelege că destinul ne este dictat de caracterul pe care îl avem și că semnificația transcede productivitatea. Dacă simți că altcineva îți scrie povestea vieții în momentul de față și că nu o face prea bine, această carte te va ajuta să preiei controlul și să îți editezi povestea în timp real.
Dar „Erou în misiune” va însemna mai mult decât atât pentru tine, invitându-te într-o călătorie care îți va schimba însuși modul în care vezi viața în sine.
,,Donald Miller ar trebui să lucreze cu compania ta așa cum a făcut-o și în cazul nostru. Ne-am schimbat pagina de internet după ce am învățat metoda lui de lucru, iar rezultatele au fost fantastice. Am observat imediat diferența. Cadrul StoryBrand funcționează, iar noi îl implementăm la toate nivelurile companiei. Citește această carte!”
− Ken Blanchard, consilier-șef pe probleme de spiritualitate la Ken Blanchard Companies și coautor al cărții The New One Minute Manager® (Noul manager la minut)
,,Donald Miller te va învăța o mulțime de lucruri despre felul în care să vinzi produse; te va învăța cum să transformi viața clienților tăi. Ei au nevoie ca tu să joci un rol în viața lor, iar această carte te va învăța cum să-ți asumi acest rol. Dacă îți dorești ca afacerea ta să se dezvolte, citește această carte.”
− John C. Maxwell, autor de bestselleruri New York Times
,,Aceasta este cea mai importantă carte de afaceri și de marketing a anului. Toți speakerii cunosc puterea unei povești. Donald Miller a surprins procedeul care îți ajută afacerea să depășească zgomotul de fond al celei mai saturate generații de marketing din istorie. Trebuie să citești această carte!”
− Dave Ramsey, autor de bestselleruri New York Times
În fiecare zi, cei mai mulți lideri de afaceri fac o greșeală care îi costă mii, dacă nu milioane de dolari: nu explică clar ceea ce fac companiile lor.
Oamenii cumpără lucruri deoarece citesc mesaje care îi determină să își dorească să cumpere lucruri. Tocmai de aceea Metoda StoryBrand te va ajuta să vorbești despre brandul tău simplu și eficient.
Această abordare revoluționară a modului de a te conecta cu clienții îți oferă un avantaj enorm în fața competiției, dezvăluind secretul care te ajută să-i faci să înțeleagă beneficiile utilizării produselor tale, ale ideilor tale sau ale serviciilor pe care le oferi.
Creează un StoryBrand te va învăța:
• Cele șapte elemente universale ale unei povești la care reacționează toți oamenii;
• Adevăratul motiv pentru care oamenii cumpără;
• Cum să simplifici mesajul unui brand astfel încât oamenii să îl înțeleagă și să reacționeze la el;
• Cum să creezi cele mai eficiente mesaje pentru website-uri, broșuri și social media.
Indiferent dacă ești directorul de marketing al unei companii în valoare de mai multe miliarde de dolari, proprietarul unei mici afaceri sau un politician care candidează pentru o funcție, Creează un StoryBrand va transforma pentru totdeauna modul în care vorbești despre cine ești, ce faci și care este acea valoare unică pe care le-o aduci clienților tăi.
„Am creat recent o serie de materiale promoționale pentru un client și am fost surprins când acesta mi-a spus să mai întârzii cu a doua rundă pentru că abia poate face față afluxului de clienți generat de prima rundă. Site-ul lui a avut mai multe afișări anul acesta decât în toți cei 30 de ani de când face afaceri.”
– Amy Burgess, consultant de marketing
„Am avut un client a cărui avere a crescut, în mai puțin de un an, de la 15 milioane de dolari, la 27 milioane de dolari. Iar tot ce a făcut pentru a înregistra această creștere spectaculoasă a fost să își actualizeze mesajele, să implementeze noi generatoare de leaduri și noi campanii prin email.”
– Wes Gay, CEO Wayfinder
„De curând, unul dintre clienții mei mi-a spus că site-ul îi aduce zilnic aproximativ 18 potențiali clienți ideali. Înainte să-i refacem site-ul, acesta îi aducea în medie doar aproximativ 1 - 3 potențiali clienți pe săptămână.”
– Amy Schutte, Proprietar Hudson and Co LLC
Bazată pe bestsellerul New York Times semnat de Donald Miller, „Creează un StoryBrand”, cartea de față este un ghid practic și strategic pentru aplicarea cadrului StoryBrand oricărui brand, putând fi considerată de asemenea o componentă esențială a trusei de instrumente a oricărui profesionist din domeniul marketingului.
Firmele pierd zilnic milioane de dolari doar din cauza faptului că nu pot comunica clar cine sunt și cum le pot schimba viața clienților lor. Pentru a rezolva această problemă, Donald Miller a scris „Creează un StoryBrand”, care a devenit rapid un ghid esențial pentru oricine dorește să formuleze sau să îmbunătățească mesajul brandului său.
În „Marketingul simplificat”, Donald Miller le oferă profesioniștilor din marketing și proprietarilor de afaceri un model de implementare a cadrului StoryBrand, astfel încât să își formuleze mai clar mesajul și să îl comunice mai eficient către piață.