Lansarea. Formula secretă a unui milionar pe Internet. Ediția a II-a
ISBN: 978-606-8637-93-8
Poate fi achiziționat online, prin Card bancar, SMS sau transfer bancar. INSTRUCTIUNI DOWNLOAD
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 1
Lansarea
ACT și Politon vă propune Lansarea (The Launch), ebook pentru dezvoltarea afacerii. Lansarea vă va ajuta să vă clădiți afacerea, fie că aveți deja un business, fie că vreți să începeți unul. Acest ebook vine cu informaţii şi detalii din lumea antreprenorilor care activează în mediul online şi care reuşesc să confere valoare şi să obţină profituri substanţiale din lansări, prin diferite canale de comunicare. Această formulă arată calea spre rezultate rapide, fiind propice atât afacerilor deja existente, cât şi celor aflate la început de drum. Formula eficientizează timpul de lucru şi aduce un impact semnificativ asupra mediului de afaceri. Încă din 1996, Jeff Walker organizează şi dezvoltă afaceri de succes în mediul online, având o experienţă vastă în domeniu, reuşind să pună la punct un proces care să aducă rezultate rapide. Formula sa a fost adoptată şi utilizată de un număr mare de antreprenori la nivel global, generând rezultate pozitive pentru fiecare dintre aceştia. Ce s-a întâmplat după a fost extraordinar: afaceri pornite de oameni în apartamentele au avut lansări cu vânzări de zeci, sute sau milioane de dolari în doar câteva zile.
Site-ul oficial al lui Jeff Walker poate fi accesat AICI
Cititi mai multe informatii despre cartea "Lansarea"
Lansarea nu este un ghid de „îmbogățire rapidă”. În spatele succesului există o metodă, o formulă, care va fi prezentată în acest ebook. Autorul vorbește despre crearea unei afaceri (sau dezvoltarea uneia existente) și generarea de profituri încă de la început.
Natura comunicării și a vieții zilnice s-a schimbat radical în doar câțiva ani. Lumea este mai transparentă…o lume cu o bază de clienți perfect conectată, care poate strânge instantaneu mii de recenzii despre sute de competitori. O lume cu un nivel tot mai mare al concurenței pentru atenția potențialilor clienți. Regulile afacerilor și ale marketingului s-au schimbat, fiecare produs de succes, afacere și marcă începe cu o lansare de succes.
Formula de lansare a unui produs (FLP)
Acest ebook explică FLP de la stadiul creativ al construirii de conținut, texte, concept creativ, clipuri video, până la lansarea efectivă și monitorizarea rezultatelor pentru stabilirea direcției strategice ulterioare. Până acum, oamenii au folosit Formula pe orice tip de piață. Iată doar o listă parțială a câtorva dintre piețe: consiliere matrimonială, tutoriale Photoshop, agenți imobiliari, tricotat, croșetat, dresaj, fonduri mutuale de investiții, investiții imobiliare, instructori personali, meditație, lecții de tenis, studiu pian etc.
În interiorul acestui ebook veți găsi poveștile a multor oameni care au avut succes folosind FLP.
Site-ul pe bază de înscriere al Lansării, poate fi accesat AICI
Într-adevăr, este posibil să porniți de la zero, să vă dezvoltați rapid afacerea, iar rezultatele să crească rapid. Veți fi ghidați prin Formulă pentru a reuși acest lucru, însă Jeff Walker vă prezintă și căteva secrete din lumea ascunsă a marketingului online. Este o lume unde o afacere în care vă lăsați călăuziți de propria experiență și pe care o conduceți de acasă cu minimum de personal(sau fără personal), poate deveni o companie de milioane. Aceasta este lumea antreprenorială a microafacerilor de marketing direct.
Creșterea internetului începând cu sfârșitul anilor 1990 a schimbat lumea într-un mod fundamental. Este o lume diferită și nimeni nu se va mai întoarce la vechile modalități de a face lucrurile. Nicăieri nu este mai adevărat acest lucru ca în afaceri. Iată cele trei schimbări uriașe: Viteza de comunicare (e mai ușor și mai rapid să comunicați cu piața decât oricând înainte), costurile de comunicare (costul pentru a trimite un email sau pentru a face o postare pe o rețea de socializare pentru cei care vă urmăresc, sunt foarte reduse), interactivitatea (atunci când cei care vă urmăresc vă răspund la mesaje, aveți tot felul de date de urmărire; acest lucru vă oferă un feedback aproape imediat referitor la modul în care rezonează mesajul vostru cu piața țintă).
Listele
„A avea o listă de adrese de e-mail este cel mai apropiat lucru de o tiparniţă de bani.” Ce tip de ofertă puteţi face oamenilor din lista voastră pentru a aduna bani?
Alcătuirea listelor este unul din paşii de bază asupra căruia Jeff Walker se concentrează întotdeauna în orice afacere pe care o deţine. Dacă nu luaţi din acest ebook nimic altceva decât o concentrare obsesivă asupra alcătuirii listei, acesta tot ar valora de zece mii de ori mai mult decât v-a costat.
Această listă reprezintă pur şi simplu totalitatea oamenilor care s-au abonat la e-mailurile voastre. De regulă, există un formular pe site-ul vostru, unde oamenii pot să-şi introducă adresele de e-mail pentru a se abona. Desigur că trebuie să le oferiţi un motiv să se aboneze. Fie că ar putea să primească un newsletter sau actualizări zilnice despre oferte speciale.
Această bază de date cu clienţi potenţiali sau clienţi fideli este unul dintre cele mai importante atuuri pentru afacerea voastră.
Universul online are tendinţa să accelereze şi să intensifice totul. Aşa se întâmplă şi cu lista. În universul online, lista este totul.
O menţiune importantă este că această listă NU se referă la trimiterea de e-mailuri de tip spam.
Un lucru esenţial pentru ca lista să fie eficientă îl reprezintă gradul de receptivitate. Este mai bună o listă de 100 de oameni dintre care 60% deschid e-mailurile pe care le trimiteți, decât o listă de 1000, dintre care doar 1% deschid e-mailurile.
Există şi alte tipuri de liste, precum cele alcătuite din abonaţi de pe site-urile de socializare, însă tot cele de e-mail au o valoare mai mare.
Dacă doriți să construiți o afacere online viabilă, trebuie să vă concentrați pe alcătuirea listei.
Secvențele principale ale Formulei de lansare a produsului, sunt:
- Pre-Prelansarea (folosită pentru a estima cât de receptivă va fi piaţa la oferta voastră);
- Prelansarea (se lansează conţinutul de prelansare – clipuri video, fişiere audio, postări pe blog, prezentări scrise pdf etc.);
- Lansarea (ziua în care produsele sau serviciile sunt expuse şi se aşteaptă preluarea comenzilor);
- Postlansarea (este secvenţa de curăţare, în care sunt urmăriţi cu atenţie atât noii clienţi, cât şi cei potenţiali, care nu au cumpărat încă)
Scrisoarea de vânzări răsturnată
De zeci de ani, există un instrument tradiţional în marketingul direct, numit „scrisoare de vânzări”. Aceasta este o reclamă lungă, tipărită, având forma unei scrisori. Aceste scrisori pot avea între 8 și 24 de pagini sau chiar mai mult. Acest format de scrisori de vânzări a fost folosit timp îndelungat şi a generat miliarde de dolari pentru tot felul de produse. Apariţia Internetului a făcut ca aceste scrisori de vânzări să se „mute” în mediul online. Pot fi mai lungi şi nu trebuiesc tipărite.
Secretul scrisorii de vânzări, aşa cum este prezentat în acest ebook, constă în împărţirea ei pe etape. În loc de o scrisoare de vânzări de zece pagini, se foloseşte o secvenţă de zece zile. Cu un conţinut bun, se înlocuieşte un monolog foarte lung cu o conversaţie (de lansare).
Așadar, Scrisoarea de Vânzări Răsturnată este o secvență de Conținut de Prelansare, urmată de un mesaj de vânzări. Secvența tipică va avea trei părți de Conținut de Prelansare, pe care îl împărtășiți clienților voștri potențiali într-un interval de până la 12 zile. Conținutul de Prelansare este structurat astfel încât să fie un conținut captivant, valoros…iar acest lucru duce la vânzarea produselor voastre.
De multe ori, oamenii sunt îngrijorați să nu dezvăluie prea mult din „lucrurile importante” în timpul prelansării. Însă greșeala este să nu dezvăluiți destul conținut de calitate superioară.
În acest ebook, Jeff Walker prezintă și explică declanșatorii mentali (pietrele de temelie ale unei lansări de succes). Utilizarea FLP, vă oferă posibilitatea de a activa acești declanșatori: Autoritatea, Reciprocitatea, Încrederea, Anticiparea, Caracterul plăcut, Evenimente și ritualuri, Comunitatea, Caracterul rar, Testarea socială.
Unul dintre cele mai importante lucruri pe care trebuie să vi-l amintiți referitor la acești declanșatori, este că aceștia nu sunt izolați. Mulți sunt înrudiți și funcționează sinergic. Atunci când sunt folosiți împreună, impactul lor este combinat.
Iată cele zece întrebări ale pre-prelansării, la care puteți găsi răspunsurile detaliate în interiorul ebook-ului:
- Cum le pot spune oamenilor că urmează ceva fără să pară că încerc să le vând ceva?
- Cum pot să le incit curiozitatea?
- Cum pot să le obțin ajutorul în crearea acestui produs? Cum pot să le obțin cooperarea?
- Cum pot să-mi dau seama care sunt obiecțiile lor față de acest produs?
- Cum pot să încep să implic clienţii potenţiali într-o conversaţie referitoare la oferta mea? Cum pot să îi implic şi să evit „limbajul corporatist” care îmi va ucide lansarea înainte ca aceasta să înceapă?
- Cum pot face ca acest lucru să fie distractiv, plin de umor şi chiar palpitant?
- Cum pot să ies în evidenţă pe o piaţă aglomerată? Cum pot să fiu diferit?
- Cum pot să-mi dau seama cum vor să li se vândă cei de pe piaţa mea?
- Cum pot să îmi dau seama exact care este oferta mea?
- Cum poate acest lucru să conducă în mod natural la Secvența mea de Prelansare?
Prelansarea va conține trei părți de conținut. Fiecare parte este independentă, dar toate trebuie să se lege într-un arc narativ. Acest proces este ceea ce le permite oamenilor care nu sunt experți în marketing, să construiască procese de vânzări supereficiente. La sfârșitul prelansării, dacă aceasta este corect făcută, veți fi strâns o listă de clienți potențiali care de-abia așteaptă momentul în care vor putea, în sfârșit, să vă cumpere produsul.
Aşadar, aţi avut o prelansare puternică ce a condus către ziua cea mare.Lansarea sau „ziua coşului deschis” este momentul în care începeţi să preluaţi comenzi. Odată ce aţi pregătit pagina de vânzări, infiderent dacă folosiţi un videoclip sau o scrisoare de vânzare, următorul pas presupune trimiterea unui e-mail către lista de lansare, pentru a-i anunţa că sunteţi în direct şi că sunteţi deschişi pentru afaceri.
Nu vă aşteptaţi să faceţi milioane cu prima voastră lansare. Nu vă comparaţi cu lansările altor oameni cu experienţă. Sunteţi la început. Aşteptaţi-vă să faceţi unele greşeli şi să învăţaţi mult din ele. Aşteptaţi-vă să fie mai multă muncă decât aţi anticipat. Şi aşteptaţi-vă ca prima lansare să fie de neuitat.
Daniel G. Amen (doctor în medicină, autor al cărţii Change Your Brain, Change Your Life «Schimbă-ţi mintea, schimbă-ţi viaţa»): „Aceasta este o carte GROZAVĂ despre lansarea de produse şi dezvoltarea afacerilor, dar este despre mai mult decât atât. Este despre crearea unei mişcări, realizarea unui impact şi oferirea unei valori uriaşe pentru piaţă – şi se bazează pe experienţă şi pe rezultate. Dacă vrei să-ţi aduci pe lume produsul, afacerea sau mişcarea în stil mare, atunci Lansarea este cartea care conţine reţeta.”
Eben Pagan (fondator al Hot Topic Media şi Serial Online Entrepreneur): „Mi-a luat patru ani ca să-mi dezvolt prima afacere până la cinci milioane de dolari. Folosind modelul de lansare a unui produs al lui Jeff Walker, am fost capabil să ating vânzări de cinci milioane de dolari – într-o afacere de nişă nou-nouţă – în primul meu an. Jeff a creat una dintre cele mai importante inovaţii în marketing din ultimii o sută de ani.”
Darren Hardy (editor şi redactor fondator al revistei Succes şi autor al cărţii The Compound Effect – Jumpstart. Your Income Your Life, Your Succes «Efectul compus – Pornire în forță. Venitul tău, viaţa ta, succesul tău»): „Afacerile sunt o succesiune de lansări – produse noi, proiecte, promovări, stimulente, parteneriate etc. Pentru a reuşi, va trebui să stăpâneşti lansarea. În acest scop, vei dori să studiezi cu maestrul lansării – Jeff Walker. După zece mii de ore şi milioane de dolari, el şi-a dat seama. Citiţi această carte şi scurtaţi-vă în mod semnificativ calea către profituri.”
Vishen Lakhiani (fondator şi CEO la Mindvalley): „Prima zi de lansare a unei noi afaceri a fost întotdeauna stresantă, exasperantă. Dar de când aplicăm ideile lui Jeff Walker, am transformat aceste «zile de lansare» în momente de sărbătoare, succes şi un flux de numerar uimitor, în timp ce afacerile noastre au reuşit să atragă o cerere incredibilă din partea clienţilor în prima zi. Aceasta a adăugat milioane la rezultatele noastre şi a ridicat extraordinar evaluarea companiei noastre atunci când vânzările din prima zi au depăşit toate aşteptările.”
Randy Gage (Risky Is the New Seif «Riscul este noua siguranță»): „Atunci când este vorba despre marketingul pe Internet, Jeff Walker este un geniu de bună credinţă. Acum, cu Lansarea, îţi arată exact cum poţi să comercializezi cu succes orice produs sau serviciu online. O carte care trebuie citită de către toţi antreprenorii serioşi.”
Ray Edwards (fondator și editor al RayEdwards.com): „Dacă aș putea recomanda doar o carte referitoare la felul în care să începi, să-ți construiești și să-ți dezvolți o afacere online, Lansarea ar fi acea carte.”
Valerie Young (colaborator la ChangingCourse.com): „Pentru oricine tânjește să se elibereze de rutina de muncă de la opt până târziu, Jeff Walker este un cartograf. Multe cărți pretind că oferă harta drumului către succes. Lansarea chiar face acest lucru. Dacă visezi să-ți transformi dragostea pentru câini, sport, starea de bine sau aproape orice altă pasiune într-o afacere mobilă care plătește facturile și îți hrănește sufletul, atunci trebuie să citești această carte.”