Cum să creezi o aplicaţie de un miliard de dolari

(2) Scrie o recenzie
PRODUS FIZIC

Poate fi achiziționat și cu plata ramburs. Se livrează prin curier.

ISBN: 978-606-913-205-0 

Oferta expiră în:

Carte Tiparita
44,25 Lei PRP:59,00 Lei Salveaza 25%
Adaugă la favorite

Descriere

Cum să creezi o aplicație de un miliard de dolari / How to Build a Billion Dollar App: Descoperă secretele celor mai de succes antreprenori ai timpurilor noastre de George Berkowski este o lectură „delicioasă” pentru toți pasionații de tehnologie, dar mai ales pentru antreprenorii din domeniul aplicațiilor mobile. Asta pentru că autorul cărții, a cunoscut succesul deplin pe acest „tărâm”, și, prin intermediul volumului de față, dorește să îi încurajeze și pe alții să îi urmeze calea, dezvăluind totodată o serie de informații din domeniul tehnologiei mobile foarte interesante chiar și pentru cei care nu au un interes deosebit pentru acest domeniu.


Așadar, dacă visezi să construiești o aplicație de succes care să îți aducă un venit substanțial pe termen lung, așa cum generează acum aplicații precum Instagram, WhatsApp, Snapchat, Candy Crush sau Uber, aceasta este cartea de care ai nevoie! Autorul te va ghida pas cu pas să îți valorifici ideea începând de la găsirea unui cofondator, construirea unei echipe, atragerea și păstrarea utilizatorilor și până la cum să te descurci cu stresul de a fi CEO-ul unei companii de un miliard de dolari și de a ține concurența departe.


George Berkowski este un antreprenor în serie care a construit afaceri în domeniul zborurilor cosmice cu echipaj uman, dating-ului online, transporturilor și aplicațiilor mobile. S-a născut în 1977 la Varșovia (Polonia) familia lui emigrând în Australia pe când el avea doar doi ani. El este una dintre mințile din spatele aplicației Hailo, pentru chemarea taxiurilor direct de pe telefonul mobil, care a avut succes la nivel internațional și a cărei echipă a condus-o până în septembrie 2013. George a studiat inginerie aerospațială și economie la Massachusetts Institute of Technology și afaceri la École Supérieure de Commerce de Paris. A fost președinte al Enterprise Forum al MIT în Marea Britanie și este serios angajat pe scena startup-urilor din Marea Britanie și Statele Unite. George își împarte timpul la ora actuală între Londra și Silicon Valley.


Pentru a afla mai multe despre George și a rămâne la curent cu lumea în continuă schimbare a aplicațiilor de un miliard de dolari, vizitează www.mybilliondollarapp.com.


Așadar această carte vă vorbește despre potențialul extraordinar pe care îl are o idee bună centrată pe aplicații. Sau despre, după cum însuși autorul mărturisește:


„Această carte te va ajuta să pătrunzi în mintea oamenilor care au creat aplicații de miliarde de dolari. Te va ajuta să vezi lumea așa cum o văd ei – și te va purta în călătorii pe care le-au făcut și ei. Ea îți va împărtăși viziunea mea, ca om din interior, asupra acestei lumi – alături de interviurile și de conversațiile pe care am fost atât de norocos să le port cu acești uimitori antreprenori ai „tehnologiei mobile”.”


Cartea este structurată în două părți, după cum urmează:


Partea I: Gândește în stil mare


În prima parte a cărții, ca și pe întreg parcursul cărții de altfel, ești invitat să pătrunzi în culisele giganților din tehnologia mobilă. Autorul a avut acest privilegiu și cu ajutorul sfaturilor primite de la cei mai buni antreprenori din domeniul tehnologiei mobile și-a creat un  ghid personal despre cum să-ți construiești o companie în domeniul tehnologiei mobile în ziua de azi. Așadar, autorul îți oferă aici informație practică, care a fost testată și care a dat rezultate, nu teorie culeasă din alte cărți.

Vom pătrunde astfel în culisele unor aplicații de miliarde de dolari precum:


WhatsApp 


Viber 


Square


Angry Birds


Uber 


Instagram 


Waze 


Clash of Clans 


Candy Crush 


Snapchat 


Flipboard (revista cu caracter social bazată pe o aplicație)


Vom afla o scurtă autobiografie a autorului și cum s-a născut aplicația pentru taxi Hailo pe care a dezvoltat-o, dar și o serie de informații interesante despre impactul Windows sau al iPhone-ului în lumea tehnologiei, precum și al sistemului Android, dar și despre cât timp petrecem pe, și câți bani suntem dispuși să cheltuim pentru, aplicațiile mobile. 


Dacă ești interesat de principalele modalități în care generează aplicațiile mobile venituri sau de istoria aplicațiilor, dar și de ce astăzi dezvoltarea unei aplicații este un proces mult mai simplu decât în trecut, citește acest capitol cu atenție. Tot aici vei găsi informații utile despre tehnologia de bază care îți va simplifica mult munca la aplicația pe care o vei dezvolta, dar și despre cât de numeroase sunt oportunitățile pe care le poți exploata în lumea aplicațiilor mobile.


Vom înțelege ce a determinat tehnologia să devină atât de mobilă într-un mod atât de rapid și motivul pentru care cele mai mari și mai incitante oportunități în comerț, comunicații și jocuri apar pe aplicațiile mobile. 


Tot aici vei descoperi instrumentele de care ai nevoie pentru a-ți confirma dacă ideea ta are potențial de un miliard de dolari (și cum să o ajustezi dacă nu corespunde așteptărilor).


Partea a II-a: Călătoria


Partea a II-a te va ghida în călătoria în 5 pași pe care o presupune crearea unei afaceri dintr-o aplicație de un miliard de dolari. Pașii proiectează o hartă a provocărilor ce trebuie înfruntate și rezolvate pentru a crea un produs grozav, o echipă grozavă, un model de afaceri grozav și, la modul general, o companie grozavă. Însă această a doua parte te invită totodată și să fii realist, avertizându-te de la început că: „doar 0,07 la sută din startup-urile finanțate devin companii de un miliard de dolari.” Dar înainte de a face primul pas, autorul îți furnizează cinci modele de afaceri care funcționează la sigur, dar și o poveste fascinantă de pe tărâmul tehnologiei, și anume, povestea aplicației Instagram și a succesului ei extraordinar.


Cei 5 pași sunt:


Pasul 1: Aplicația de un milion de dolari.


Dacă îți vei da seama că ai într-adevăr o idee de un miliard de dolari, aici vei afla cum să pui la punct toate elementele fundamentale, iar autorul se va concentra aici pe cinci modele de afaceri care, spune el, „evoluează frumos spre miliarde”. Vei învăța:


să îți definești și să îți proiectezi aplicația pe care o vei crea, 


să îi asiguri un design bun;


să găsești un cofondator și o echipă de bază, 


să denumești aplicația


să folosești indicii de cuantificare; 


să atragi utilizatori;


câteva noțiuni necesare de SEO dar și despre publicitatea pe mobil;


te vei pune la curent cu câteva strategii concrete de branding;


vei fi ajutat să alegi între iOS și Android, 


să obții fondurile de care ai nevoie pentru a ajunge la următoarea etapă.


să folosești acceleratoarele și incubatoarele pentru startup-uri.


Câteva chestiuni juridice esențiale pentru afacerea ta;


Autorul prezintă aici mai multe studii de caz ale unor aplicații precum Square, Snapchat, Flipboard, Hailo, Color.com și alte câteva.


Pasul 2: Aplicația de zece milioane de dolari. 


„Nu construi ceva inteligent, construiește ce vor oamenii.” (Paul Graham – fondator Y Combinator)


Aici vei  învăța cum să realizezi  potrivirea dintre produs și nevoile pieței dar și să obții o finanțare de clasă A. Aceasta este o etapă dificilă dar, odată ce ai creat o aplicație pentru care oamenii sunt bucuroși să plătească, afacerea ta va decola.


În această etapă vei învăța cum să îți pui în funcțiune cele două motoare care îți vor propulsa afacerea:


Motorul de creștere;


Motorul generator de venit.


Dar și să îți updatezi afacerea pentru noul obiectiv vizat. Este vorba mai exact despre:


Ce vei urmări în calitate de director de produs;


Cum va arăta echipa ta;


Cum va arăta aplicația?


Cum se va comporta aplicația?


Cum testezi și obții evaluări ale aplicației?


Instituirea unei bune culturi a comunicării.


Cum să interpretezi corect indicatorii succesului.


Cum să controlezi ciclul de viață al clienților.


Cum să îți asiguri creșterea.


Cum să atragi fondurile de capital de risc.


Pasul 3: Aplicația de o sută de milioane de dolari.


Acum că există o potrivire între produs și nevoile pieței, totul ține de atragerea utilizatorilor și de rafinarea modelului tău de afaceri pentru a te asigura că ai o afacere potrivită și profitabilă. Aici vei învăța să institui o structură potrivită a companiei – inclusiv o echipă de management cu experiență – pe măsură ce afacerea ta crește.


Tot aici vei fi prevenit cu privire la importanța estimării corecte a performanței pentru a fi cu adevărat pregătit să te extinzi, întrucât extinderea prematură este presărată cu pericole.


Pasul 4: Aplicația de cinci sute de milioane de dolari.


A venit momentul să te pui la punct în legătură cu modul în care îți poți dezvolta compania într-un mod rapid și profitabil. Cum te asiguri că utilizatorii revin? Cum atragi utilizatori din toate cele patru colțuri ale lumii? Această etapă se referă în totalitate la extinderea afacerii tale și la atragerea unei finanțări de seria C.


Pasul 5: Aplicația de un miliard de dolari.


Aici te vei pune la punct în legătură cu  exit-urile și achizițiile și vei conștientiza un lucru destul de trist: dacă ești în vârf, ești o țintă. Și a te menține pe locul numărul unu în top este un cu totul alt joc... 


Dar până atunci, nu te lăsa intimidat și savurează incredibila poveste a lui Brian Acton, unul dintre fondatorii WhatsApp și folosește informația din acest capitol pentru a „fura” câte puțin din mindsetul marilor CEO din domeniul tehnologiei. O ultimă privire în „curtea” marilor giganți din lumea tehnologiei va fi deopotrivă interesantă și pentru simplii curioși dar și pentru cei care vor să își alinieze companiile la acest nivel ca de altfel și sfaturile din partea directorilor executivi ai unor companii multimiliardare prezentate de autor la finalul cărții. Te las acum în compania citatului cu care autorul a ales să încheie această carte, care are menirea de a te motiva să pornești pe drumul tău:


„Munca ta îți va umple o bună parte din viață și singurul mod de a fi cu adevărat mulțumit este să faci ceea ce consideri că este o treabă grozavă. Și singurul mod de a face o treabă grozavă este să îți placă ceea ce faci. Dacă nu ai găsit încă acel lucru, continuă să cauți. Nu sta pe loc.


Așa cum se întâmplă cu toate problemele inimii, vei ști când ai acel lucru. Și, ca orice relație grozavă, va fi din ce în ce mai bine pe măsură ce anii trec. Așadar, continuă să cauți până vei găsi. Nu sta pe loc.” – Steve Jobs, cofondator al companiei Apple


TESTIMONIALE:


„Aflându-se printre cei mai avizați oameni în domeniul digital, George Berkowski știe cum să construiască afaceri care să evolueze rapid. Nu porniți una pe cont propriu fără să îi ascultați sfatul.” - David Rowan, editor, Wired Magazine


„O călătorie exuberantă, dar detaliată cu rigurozitate, asupra procesului unei afaceri bazată pe crearea de aplicațiile mobile.” - Jeffrey F. Rayport, Harvard Business School


„Prima carte care aruncă o privire detaliată, din spatele scenei, asupra lumii aplicațiilor mobile. Obligatoriu de citit pentru oricine își dorește să știe de ce anume are nevoie pentru a transforma o aplicație într-o afacere de succes.” - Hugo Barra, vicepreședinte Xiaomi și fost vicepreședinte Android Product Management, Google


„O pătrundere fascinantă în lumea aplicațiilor de miliarde de dolari. Lectură esențială pentru oricine își propune să construiască următoarea aplicație dezirabilă.” - Michael Acton Smith, fondatorul Mind Candy (creatorii aplicației Moshi Monsters)

Mai mult
Etichete:  #educatiefinanciara
Detalii produs
ISBN: berkowski-978-606-913-205-0
Editura ACT si Politon
Format: Carte Tiparita
Greutate: 0.49 kg
Detalii despre autor
Carte Tiparita
Produse fizice : Carte Tiparita