Lansarea. Formula secretă a unui milionar pe Internet - Ed. II-a
Poate fi achiziționat și cu plata ramburs. Se livrează prin curier.
ISBN: 978-606-913-444-3
- Stoc: În stoc
- Stoc: În stoc furnizor
- Termen de livrare 5 - 10 zile lucrătoare
- Stoc: Indisponibil
- 2
Lansarea
Lansarea (Launch), de Jeff Walker, titlu disponibil în portofoliul ACT şi Politon, explică formula de succes pentru lansarea unei afaceri în mediul online, care să vândă un produs sau un serviciu. Această formulă implementată de autor este o reţetă eficientă care generează venituri şi succes, oferind totodată mobilitate şi tracţiune afacerii.
Cartea axată pe dezvoltarea afacerii, Lansarea, vine cu informaţii şi detalii din lumea antreprenorilor care activează în mediul online şi care reuşesc să confere valoare şi să obţină profituri substanţiale din lansări, prin diferite canale de comunicare. Această formulă arată calea spre rezultate rapide, fiind propice atât afacerilor deja existente, cât şi celor aflate la început de drum. Formula eficientizează timpul de lucru şi aduce un impact semnificativ asupra mediului de afaceri.
Citiţi mai multe informaţii despre cartea "Lansarea"
Jeff Walker mizează pe o lansare în forţă care să maximizeze şansele de reuşită rapidă şi de profitabilitate. Modul în care o afacere demarează este foarte important şi definitoriu pentru activităţile ulterioare ale companiei. De cele mai multe ori, antreprenorii se concentrează pe deschiderea efectivă a afacerii, fără a se gândi la organizarea unei lansări bine gândite.
Încă din 1996, Jeff Walker organizează şi dezvoltă afaceri de succes în mediul online, având o experienţă vastă în domeniu, reuşind să pună la punct un proces care să aducă rezultate rapide. Formula sa a fost adoptată şi utilizată de un număr mare de antreprenori la nivel global, generând rezultate pozitive pentru fiecare dintre aceştia. Ce s-a întâmplat după a fost extraordinar: afaceri pornite de oameni în apartamentele au avut lansări cu vânzări de zeci, sute sau milioane de dolari în doar câteva zile.
Vizitaţi site-ul personal al lui Jeff Walker AICI
Formula de lansare a unui produs (FLP) presupune mai multe etape. De la stadiul creativ al construirii de conţinut, texte, concept creativ, clipuri video de prezentare, la activităţile de planificare şi stabilire a detaliilor tehnice şi logistice, până la afiliaţi, proces de prelansare, lansare efectivă şi urmărire a rezultatelor pentru stabilirea direcţiei strategice ulterioare.
Fie că vă ocupaţi de o afacere bazată pe un anumit serviciu și vreţi să propuneţi anumite produse, controlându-vă timpul de lucru și impactul, fie că sunteţi chiar în faza de început, aceasta este cartea de care aveţi nevoie pentru a demara în forță. Aceasta este formula care vă permite să atingeți un succes răsunător.
Pe parcursul acestei cărţi autorul prezintă o lume despre care cei mai mulţi oameni nu ştiu că există, o lume în care oameni comuni creează afaceri ieşite din comun. O lume în care oamenii încep afaceri aproape fără nicio investiţie sau niciun capital. Veţi afla încă de la început ceea ce este de făcut pentru a înfiinţa o afacere şi a genera profituri.
Vă veţi întreba dacă această formulă poate să funcţioneze pentru voi. Raspunsul autorului acestei cărţi este „un DA emfatic”. Vă vor fi împărtăşite unele dintre poveştile oamenilor care au reuşit.
Lista
„A avea o listă de adrese de e-mail este cel mai apropiat lucru de o tiparniţă de bani.” Ce tip de ofertă puteţi face oamenilor din lista voastră pentru a aduna bani?
Alcătuirea listelor este unul din paşii de bază asupra căruia Jeff Walker se concentrează întotdeauna în orice afacere pe care o deţine. Dacă nu luaţi din această carte nimic altceva decât o concentrare obsesivă asupra alcătuirii listei, aceasta tot ar valora de zece mii de ori mai mult decât aţi dat pe ea.
Această listă reprezintă pur şi simplu totalitatea oamenilor care s-au abonat la e-mailurile voastre. De regulă, există un formular pe site-ul vostru, unde oamenii pot să-şi introducă adresele de e-mail pentru a se abona. Desigur că trebuie să le oferiţi un motiv să se aboneze. Fie că ar putea să primească un newsletter sau actualizări zilnice despre oferte speciale.
Această bază de date cu clienţi potenţiali sau clienţi fideli este unul dintre cele mai importante atuuri pentru afacerea voastră.
Universul online are tendinţa să accelereze şi să intensifice totul. Aşa se întâmplă şi cu lista. În universul online, lista este totul.
O menţiune importantă este că această listă NU se referă la trimiterea de e-mailuri de tip spam.
Un lucru esenţial pentru ca lista să fie eficientă îl reprezintă gradul de receptivitate. Este mai bună o listă de 100 de oameni dintre care 60% deschid e-mailurile pe care le trimiteți, decât o listă de 1000, dintre care doar 1% deschid e-mailurile.
Există şi alte tipuri de liste, precum cele alcătuite din abonaţi de pe site-urile de socializare, însă tot cele de e-mail au o valoare mai mare.
Mai multe detalii despre liste şi alcătuirea lor, găsiţi în interiorul cărţii.
Scrisoarea de vânzări răsturnată
De zeci de ani, există un instrument tradiţional în marketingul direct, numit „scrisoare de vânzări”. Aceasta este o reclamă lungă, tipărită, având forma unei scrisori. Aceste scrisori pot avea între 8 și 24 de pagini sau chiar mai mult. Acest format de scrisori de vânzări a fost folosit timp îndelungat şi a generat miliarde de dolari pentru tot felul de produse. Apariţia Internetului a făcut ca aceste scrisori de vânzări să se „mute” în mediul online. Pot fi mai lungi şi nu trebuiesc tipărite.
Secretul scrisorii de vânzări constă în împărţirea ei pe etape. În loc de o scrisoare de vânzări de zece pagini, se foloseşte o secvenţă de zece zile. Cu un conţinut bun, se înlocuieşte un monolog foarte lung cu o conversaţie (de lansare).
Scrisoarea de Vânzări Răsturnată este o secvenţă de Conţinut de Prelansare (Prelaunch Content- PLC). Conţinutul este reprezentat, de cele mai multe ori, de videoclipuri online, dar poate lua şi alte forme. Conţinutul trebuie să fie captivant, valoros, iar asta duce în mod natural la vânzarea produselor.
Declanşatorii mentali
Utilizarea Formulei de Lansare a unui Produs pentru dezvoltarea afacerii voastre, vă oferă posibilitatea de a activa declanşatorii mentali (armele de influenţare în masă). Aceştia reprezintă pietrele de temelie ale unei lansări de succes. În Lansarea, Jeff Walker prezintă şi analizează nouă dintre declanşatorii săi mentali preferaţi:
- Autoritatea
- Reciprocitatea
- Încrederea
- Anticiparea
- Caracterul plăcut
- Evenimente şi ritualuri
- Comunitatea
- Caracterul rar
- Testarea socială
Formula care a lansat o mie de afaceri
„Formula de Lansare a unui Produs (FLP) este un sistem pentru a face piaţa ţintă să fie atât de dedicată produsului vostru încât aproape că vă imploră să i-l vindeţi.” FLP funcţionează pe toate tipurile de pieţe şi cu tot felul de produse şi este adaptabilă pentru orice situaţie în care lansaţi un nou produs sau începeţi o afacere.
Uneori, lansarea unui produs devine un eveniment în şi prin sine, precum producţia unui film de la Hollywood. Înainte cu şase luni apare trailer-ul, apoi spoturile publicitare la TV, după care actorii se lansează într-un turneu mergând pe la diverse talk-show-uri. Acest gen de campanii creează un volum uriaş de rumoare şi entuziasm. O anticipare uriaşă înconjoară lansarea, iar oamenii devin dedicaţi şi atenţi. Probabil veţi spune că nu aveţi un buget de milioane sau că nu aveţi talentul celor de la Hollywood, însă acesta este momentul în care FLP schimbă situaţia prin cei trei factori: costurile scăzute de comunicare, viteza crescută a comunicării şi interactivitatea mult îmbunătăţită.
Nu vă puteţi baza pe un singur mesaj de marketing, trebuie în schimb să gândiţi în „secvenţe”. În loc să vă bazaţi pe o singură comunicare, veţi folosi o secvenţă de comunicări care se clădesc una peste cealaltă.
Iată secvenţele principale:
- Pre-Prelansarea (folosită pentru a estima cât de receptivă va fi piaţa la oferta voastră);
- Prelansarea (se lansează conţinutul de prelansare – clipuri video, fişiere audio, postări pe blog, prezentări scrise pdf etc.);
- Lansarea (ziua în care produsele sau serviciile sunt expuse şi se aşteaptă preluarea comenzilor);
- Postlansarea (este secvenţa de curăţare, în care sunt urmăriţi cu atenţie atât noii clienţi, cât şi cei potenţiali, care nu au cumpărat încă).
Ideea pre-prelansării este să începeţi să vă activaţi „tribul”. Apoi testați nivelul de interes al pieţei, încercaţi să scoateţi la iveală eventualele obiecţii, strângeţi informaţii care să vă ajute să finalizaţi oferta de produs. În această carte de dezvoltare a afacerii, Jeff Walker numeşte pre-prelansarea ca fiind „Focul de avertizare”. Prezentarea detaliată a pre-prelansării, cu exemple şi analize o găsiți structurată în interiorul cărţii.
Secvenţa de prelansare va conţine trei părţi de Conţinut de Prelansare. Fiecare parte a conţinutului are o anumită funcţie. Pe parcursul acestei secvenţe veţi suprapune toţi declanşatorii mentali. Prima parte a conţinutului trebuie să capteze atenţia potenţialilor clienţi şi să îi atragă. În cea de-a doua parte veţi învăţa cum să creaţi un impact asupra potenţialilor clienţi. După ce aţi prezentat produsul şi posibila transformare sau schimbare în viaţa oamenilor, ei încă nu înţeleg cum vor avea parte de aceea schimbare. Apoi le oferiţi răspunsul final, care constă în achiziţionarea produsului vostru.
Modalitatea prin care puneţi cap la cap o secvenţă de prelansare foarte bună este să oferiți pieţei voastre o valoare foarte mare. Dacă vă concentraţi doar asupra unui singur lucru, acesta ar trebui să fie crearea de valoare pentru toţi potenţialii clienţi care parcurg secvenţele lansării voastre.
Aşadar, aţi avut o prelansare puternică ce a condus către ziua cea mare.Lansarea sau „ziua coşului deschis” este momentul în care începeţi să preluaţi comenzi. Odată ce aţi pregătit pagina de vânzări, infiderent dacă folosiţi un videoclip sau o scrisoare de vânzare, următorul pas presupune trimiterea unui e-mail către lista de lansare, pentru a-i anunţa că sunteţi în direct şi că sunteţi deschişi pentru afaceri.
Fiecare dintre aceste secvenţe sunt prezentate cu tot cu explicaţii şi exemple.
Mulţi oameni clădesc afaceri pe care doar le tolerează. Alţii creează afaceri care chiar nu le plac sau pe care ajung să le urască. Ca să ajungeţi la afacerea pe care o iubiţi, trebuie să înţelegeţi motivaţia din spatele ei. Indiferent care ar fi aceasta, trebuie să existe una.
Nu vă aşteptaţi să faceţi milioane cu prima voastră lansare. Nu vă comparaţi cu lansările altor oameni cu experienţă. Sunteţi la început. Aşteptaţi-vă să faceţi unele greşeli şi să învăţaţi mult din ele. Aşteptaţi-vă să fie mai multă muncă decât aţi anticipat. Şi aşteptaţi-vă ca prima lansare să fie de neuitat.
Site-ul pe bază de înscriere pentru această carte, îl puteţi accesa AICI
Daniel G. Amen (doctor în medicină, autor al cărţii Change Your Brain, Change Your Life <<Schimbă-ţi mintea, schimbă-ţi viaţa>>): „Aceasta este o carte GROZAVĂ despre lansarea de produse şi dezvoltarea afacerilor, dar este despre mai mult decât atât. Este despre crearea unei mişcări, realizarea unui impact şi oferirea unei valori uriaşe pentru piaţă – şi se bazează pe experienţă şi pe rezultate. Dacă vrei să-ţi aduci pe lume produsul, afacerea sau mişcarea în stil mare, atunci LANSAREA este cartea care conţine reţeta.”
Eben Pagan (fondator al Hot Topic Media şi Serial Online Entrepreneur): „Mi-a luat patru ani ca să-mi dezvolt prima afacere până la cinci milioane de dolari. Folosind modelul de lansare a unui produs al lui Jeff Walker, am fost capabil să ating vânzări de cinci milioane de dolari – într-o afacere de nişă nou-nouţă – în primul meu an. Jeff a creat una dintre cele mai importante inovaţii în marketing din ultimii o sută de ani.”
Darren Hardy (editor şi redactor fondator al revistei Succes şi autor al cărţii The Compound Effect – Jumpstart. Your Income, Your Life, Your Succes <<Efectul compus – Pornire în forță. Venitul tău, viaţa ta, succesul tău >>): „Afacerile sunt o succesiune de lansări – produse noi, proiecte, promovări, stimulente, parteneriate etc. Pentru a reuşi, va trebui să stăpâneşti lansarea. În acest scop, vei dori să studiezi cu maestrul lansării – Jeff Walker. După zece mii de ore şi milioane de dolari, el şi-a dat seama. Citiţi această carte şi scurtaţi-vă în mod semnificativ calea către profituri.”
Vishen Lakhiani (fondator şi CEO la Mindvalley): „Prima zi de lansare a unei noi afaceri a fost întotdeauna stresantă, exasperantă. Dar de când aplicăm ideile lui Jeff Walker, am transformat aceste «zile de lansare» în momente de sărbătoare, succes şi un flux de numerar uimitor, în timp ce afacerile noastre au reuşit să atragă o cerere incredibilă din partea clienţilor în prima zi. Aceasta a adăugat milioane la rezultatele noastre şi a ridicat extraordinar evaluarea companiei noastre atunci când vânzările din prima zi au depăşit toate aşteptările.”
Randy Gage (Risky Is the New Safe <<Riscul este noua siguranță>>): „Atunci când este vorba despre marketingul pe Internet, Jeff Walker este un geniu de bună credinţă. Acum, cu LANSAREA, îţi arată exact cum poţi să comercializezi cu succes orice produs sau serviciu online. O carte care trebuie citită de către toţi antreprenorii serioşi.”